Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty – AMODIT
Schemat blokowy

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie efektywności pracy, usprawnienie przepływu informacji i zarządzania dokumentami, to Platforma AMODIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.

Czy zauważyłeś któryś z poniższych problemów w swojej organizacji?

  • kłopoty z przepływem informacji
  • duża liczba błędów ludzkich:  przeoczenia, niedopełnienia obowiązków, zagubienie dokumentów
  • duże obciążenie pracowników prostymi czynnościami
  • wydłużenie czasu niezbędnego na podjęcie decyzji

Korzyści dla organizacji

  • Uporządkowanie przepływu informacji i dokumentów,
  • Ograniczenie ryzyka podatkowego rozumianego jako ryzyko wystąpienia błędu, nieprawidłowości lub opóźnienia narażającego  podatnika na zaległości podatkowe oraz związane z tym odsetki i ewentualne kary.
  • Skrócenie czasu realizacji spraw prowadzące do poprawy płynności finansowej i wzrostu wiarygodności kredytowej.
  • Wzrost efektywności pracy poprzez wyeliminowanie zbędnych czynności, ułatwienie wyszukiwania i dostępu do potrzebnych dokumentów,
  • Poprawa jakości decyzji gospodarczych dzięki dostępowi do bieżącej informacji np decyzja o podpisaniu umowy mając wgląd w pełną historię procesu zmian i akceptacji umowy.,
  • Obniżenie kosztów wdrożenia i posiadania elektronicznego systemu obiegu dokumentów poprzez:
  • ograniczenie do minimum lub eliminację etapu analizy i projektowania procesów
  • ograniczenie do minimum lub eliminację etapu szkoleń użytkowników dzięki niezwykle prostemu i intuicyjnemu interfejsowi oraz jednolitym zasadom obsługi spraw (układ i położenie przycisków, wygodny formularz, poręczny wielofunkcyjny panel boczny).
  • skrócenie czasu od decyzji o wdrożeniu do momentu uzyskania pierwszych efektów usprawnienia pracy.
  • możliwość modyfikacji i tworzenia nowych procesów przez właścicieli biznesowych niemających doświadczenia w obszarze IT.
  • łatwą integrację z systemami zewnętrznymi dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API.

Doskonalenie procesów

AMODIT zapewnia praktycznie nieograniczone możliwości raportowe, a tym samym dostarcza narzędzi do ciągłego doskonalenia procesów i podnoszenia efektywności organizacji:

  • Wizualizacja przebiegu spraw dla wszystkich procesów ze wskazaniem „wąskich gardeł”, czasów realizacji poszczególnych kroków zarówno w konkretnym przebiegu procesu jak i czasów średnich.
  • Analiza najwolniejszych/najszybszych spraw/uczestników/etapów
  • Wbudowany generator zestawień i widoków z dostępem do wszystkich definiowanych dynamicznie pól formularza i zawartych w nich danych
  • Automatyczne tworzenie widoków/zapytań SQL umożliwiających poszerzenie analizy z zastosowaniem zewnętrznych, wykorzystywanych w przedsiębiorstwie systemów raportowych
  • Export do plików Excel, wszelkich zestawień tworzonych w AMODIT

Bezpieczeństwo

AMODIT zapewnia pełne bezpieczeństwo przechowywanych i udostępnianych informacji spełniając m.in. wymogi bezpieczeństwa wg wytycznych GIODO:

  • Dostęp tylko dla użytkowników posiadających aktywne konto na Platformie  AMODIT
  • Wymagalność unikalnych nazw użytkowników
  • Autoryzacja (akceptacja) przez administratora każdego nowego konta
  • Prosta integracja z Active Directory i bieżąca synchronizacja.
  • Kontrola siły hasła (wymuszanie zastosowania kombinacji znaków)
  • Kontrola wieku hasła (wymuszanie zmiany)
  • Blokowanie konta po kilku próbach wprowadzenia błędnego hasła
  • Dostęp do aplikacji przy użyciu protokołu SSL z 128 bitowym kluczem szyfrującym.
  • Rejestrowanie zmian we wprowadzanych danych dla każdego uczestnika procesu
  • Rejestrowanie każdego logowania i wylogowania użytkownika
  • Uprawnienia do pojedynczych pól i sekcji formularza
  • Uwierzytelnienia wykonywane są po stronie serwera.
  • Uwierzytelnianie dla wszystkich stron, które tego wymagają.
  • Zarządzanie sesją po wylogowaniu się użytkownika
  • Żadne wrażliwe dane nie są przechowywane w Cookies.
  • System nie przesyła danych sensytywnych jako parametr URL.
  • Odporność na ataki (XSS, SQLInjection)

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie