Schemat blokowy

Jak praktycznie wykorzystać moduł generowania paczki przelewów?

W pierwszej części dotyczącej automatycznego generowania paczki przelewów wyjaśniliśmy, czym jest ta funkcjonalność, co moduł generowania paczki przelewów obsługuje a czego nie. Jak skonfigurować paczkę przelewów oraz proces, który z niej korzysta.

Pełen artykuł dostępny jest w tym miejscu: Automatyczne generowanie przelewów na podstawie faktur. 

W tym artykule pokazujemy, jak praktycznie można wykorzystać moduł generowania paczki przelewów. Należy rozpocząć od przygotowania środowiska, w którym muszą znaleźć się:

  • rejestr spółek własnych (specjalny rejestr, który został opisany poniżej oraz jest dostępny w materiale wideo),
  • raport, który umożliwi obsługę rejestru,
  • proces, który pozwoli na obsługę płatności.

W systemie powinien znajdować się rejestr o nazwie “Companies”. Jeśli jednak go nie ma, jest on dostępny do pobrania w jednym z artykułów w naszej bazie wiedzy: Jak skonfigurować paczkę przelewów oraz proces, który z niej korzysta. Wystarczy pobrać definicję tego rejestru i zaimportować go do systemu. Razem ze wspomnianym rejestrem dobrze jest mieć raport/zestawienie o przykładowej nazwie “spółki grupy”, gdzie wyświetlane są poszczególne wpisy w rejestrze. Jest to rejestr definiujący, jakie mamy spółki oraz jakie konta bankowe są przez nie używane.

Jak realizować przelewy?

Należy posiadać proces, który to zrealizuje. Dla przykładu w filmie wskazany został proces obiegu faktur. W materiale wideo pokazujemy przykład zrealizowania przelewu zwykłego oraz Split Payment, usuwanie przelewu jeszcze niezatwierdzonego z paczki, a także które funkcje reguł pozwalają obsłużyć te funkcjonalności.

 

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie