Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Jak klient z branży energetycznej wdrożył eTeczki w swojej organizacji? – AMODIT
Schemat blokowy

Jak klient z branży energetycznej wdrożył eTeczki w swojej organizacji?

Klient będący międzynarodową grupą działającą w branży energetycznej postawił za cel całkowite odejście od przetwarzania i przechowywania papierowej wersji dokumentacji pracowniczej na rzecz elektronicznych teczek, w myśl przepisów rozporządzenia.

Zakres wdrożenia

Firma zdecydowała się na wdrożenie platformy Amodit w celu obsługi teczek pracowniczych. Narzędzie umożliwia podział uprawnień dostępu:

  • Na poziomie widoku pracownika – do poszczególnych danych pracownika w ramach jego teczki, jak informacje o dokumentach, informacjach o zatrudnieniu, badaniach itd.,
  • Na poziomie widoku Firmy – z ogólnego punktu widzenia zarządzania całą struktura firmy, do określonych spółek/działów/zespołów i stanowisk

Logowanie pracowników odbywa się przy wykorzystaniu istniejącej w firmie infrastruktury w postaci kont Google (przy wykorzystaniu autoryzacji SAML, możliwość integracji również z Windows AD). Ponadto platforma wykorzystuje integrację z Google Drive, skąd można wczytywać dokumenty do procesowania.

Jakie dodatkowe procesy zostały wdrożone?

  • Obsługa dokumentów kadrowych, z wykorzystaniem automatycznego tworzenia spraw z użyciem systemu skanowania dokumentów z urządzeń skanujących firmy. Bezpośrednio po zeskanowaniu trafiają do właściwego działu w celu weryfikacji i dalszego procesowania na platformie Amodit, aby na końcu zostały wpięte do teczki elektronicznej
  • Sprawdzanie kompletności teczki pracowniczej w czasie procesu przyjmowania nowego pracownika
  • Przenoszenie teczek zwolnionych pracowników do wirtualnego archiwum
  • Przekazywanie pracownikom pasków wynagrodzeń za pomocą platformy AMODIT – integracja z systemem TETA HRM
  • Obsługa Kar pracowniczych

Realizacja procesu objęła pełną digitalizację dokumentów, które do tej pory były przechowywane w formie papierowej. We wdrożeniu uczestniczyła firma partnerska odpowiedzialna za digitalizację oraz indeksację historycznych dokumentów przechowywanych w formie papierowej, które następnie zostały zaimportowane do Amodit.

Korzyści:

  • Uporządkowanie dokumentów pracowniczych w jednym systemie
  • Pewność, że dokumentacja jest zawsze zgodna z obowiązującymi przepisami i bezpiecznie przechowywana
  • Zredukowanie praktycznie do 0 kosztów fizycznego przechowywania ton papieru w archiwum
  • Dostęp do dokumentów w każdym miejscu i czasie, na dowolnie wybranym urządzeniu

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie