Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń? – AMODIT
Schemat blokowy

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?

Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit.

Firma rozproszona, ale nie w rozsypce. Amodit wspiera biznes w okresie recesji.

W dobie obostrzeń związanych z kwarantanną z powodu SARS-CoV-2, wiele firm zdecydowało się na pracę zdalną. W ten sposób przedsiębiorstwa dbają o dobro swoich pracowników oraz klientów, zapewniając przy tym ciągłość biznesu. Podobna decyzja zapadła w firmie AmRest, która w Polsce prowadzi ponad 550 lokali pod marką KFC, Pizza Hut, Starbucks oraz Burger King. Mimo nagłej zmiany w sposobie pracy – zarówno biura, jak i poszczególnych restauracji – firma nadal realizuje procesy back office dzięki wdrożonym rozwiązaniom IT.

Na zapleczu business as usual

W sobotę, 14 marca, weszło w życie rozporządzenie o ograniczeniu działalności szeregu miejsc publicznych, w tym barów, kawiarni, restauracji czy klubów. Regulacje pozwalają jednak na kontynuowanie sprzedaży w lokalach gastronomicznych oferujących jedzenie na wynos i w dowozie. W takiej formie funkcjonują obecnie m.in. restauracje z portfela spółki AmRest.

Mimo znaczącej zmiany w dotychczasowym trybie pracy, procesy wspierające AmRest nadal są realizowane. Działy IT, HR, Księgowości czy Marketingu pracują w formie zdalnej, wykorzystując wdrożoną w 2014 r. platformę do zarządzania procesami biznesowymi Amodit. – Platforma obsługuje korespondencję z restauracji, wnioski urlopowe, delegacje, rozliczenia, zarządzanie menu czy środkami trwałymi, a także przetwarzanie umów w Dziale Prawnym oraz inne, drobniejsze procesy – mówi Kamil Magnucki, IT SAP Competency Manager. – W momencie wdrożenia startowaliśmy z czterema obiegami, a obecnie działa już ponad 70 procesów produkcyjnych obsługujących różne obszary działalności firmy – dodaje przedstawiciel AmRest.

Cyfrowe środowisko wspiera pracę zdalną

Wdrożenie systemu Amodit znacząco przyśpieszyło fazę cyfryzacji w AmRest. Firma usprawniła procesy biznesowe, a wiele działań wykonywanych ręcznie lub półautomatycznie trafiło do wirtualnego środowiska. Pracownicy zyskali możliwość łatwego śledzenia statusów poszczególnych spraw i tym samym ograniczyli ilość wymienianych maili. Każdego miesiąca z platformy korzysta średnio 3000 osób. Liczba ta sukcesywnie rośnie. – Platforma Amodit jest narzędziem niezwykle intuicyjnym, dzięki czemu użytkownicy szybko nauczyli się jej obsługi. W tym momencie korzystanie z workflow stało się tak naturalne, jak obsługa poczty elektronicznej – mówi Kamil Magnucki, IT SAP Competency Manager. – Narzędzie dostępne jest na urządzeniach mobilnych (przez przeglądarkę), co w znacznym stopniu ułatwia pracę w aktualnych okolicznościach – podkreśla Kamil Magnucki.

– W sytuacji, gdy firma zmuszona jest działać w trybie rozproszonym, automatyzacja obiegów efektywnie wspiera pracę zdalną, przynosząc realne korzyści biznesowe. Spójne, cyfrowe środowisko pracy ma fundamentalne znaczenie w poprawie komfortu pracowników, nawet jeżeli praca w trybie home office jest dla nich nowością – komentuje Przemysław Sołdacki, CEO Amodit. –To właśnie procesy realizowane za pomocą rozwiązań IT pozwolą wielu firmom utrzymać ciągłość biznesową, jeżeli nie w całości, to przynajmniej w części – podsumowuje CEO Amodit.

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie