Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach. – AMODIT
Schemat blokowy

Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.

Firmy, które korzystają już z cyfrowych rozwiązań, mają więcej komfortu w niesprzyjających gospodarczo czasach niż duże podmioty, gdzie digitalizacja jest mniej zaawansowana.

Choć polska gospodarka ucierpiała w ostatnich tygodniach, na rynku są obszary i branże, które nadal działają sprawnie i bez przestojów. Spotkania przeniosły się do sieci, ustalenia wewnętrzne do komunikatorów, a systemy firmowe zapewniają bieżący dostęp do informacji o klientach i o realizowanych projektach.

Dzieje się tak w dużej mierze za sprawą wprowadzenia pracy zdalnej i korzystania z cyfrowych narzędzi, np. platform do obsługi procesów biznesowych. Rozwiązania umożliwiające sprawny obieg dokumentów w czasie izolacji zabezpieczają ciągłość pracy w przypadku przymusowego działania firmy w rozproszeniu.

Cyfrowy podpis nie tylko w korporacji

Artgeist to polska firma o globalnym zasięgu, która powstała w 2004 roku z pasji do upiększania wnętrz. Dziś działa na całym świecie poprzez sklepy on-line prowadzone pod marką bimago. Swoim klientom oferuje dekoracje ścienne: tapety, fototapety, obrazy drukowane, plakaty, a także dekoracyjne parawany. Firma wdrożyła obieg umów z cyfrowym podpisem na platformie Amodit na początku tego roku. Przejście na nowe rozwiązanie odbyło się płynnie.

Wszyscy mieliśmy świadomość, że należy wykonać krok w stronę digitalizacji i byliśmy gotowi do wdrożenia systemu elektronicznego podpisywania umów – opowiada Manager ds. administracyjno – prawnych z firmy Artgeist.

W szczególnej sytuacji, w jakiej obecnie znalazł się polski biznes, cyfrowe narzędzia zdejmują z barków przedsiębiorców chociaż część trosk. – Gdyby nie wprowadzony na początku roku system i elektroniczny podpis nasza dzisiejsza sytuacja byłaby z pewnością bardziej stresująca i skomplikowana od strony formalno-prawnej w zakresie dotyczącym umów. Obecnie, dzięki wdrożonemu i funkcjonującemu systemowi mam pewność, że podpisywanie dokumentów odbywa się na bieżąco. Jest to rozwiązanie komfortowe nie tylko z punktu widzenia Zarządu, ale dla wszystkich pracowników firmy – podkreśla Manager ds. administracyjno – prawnych.

Płynność procesów na wagę złota

Niestety tam, gdzie nie wdrożono jeszcze cyfrowych obiegów, powstają zatory w płatnościach. Pieniądze są, ale uwięzione na kontach, podobnie jak pracownicy, którzy przymusowo zostali w domach. W sytuacji kwarantanny do obniżenia kondycji firm, zwłaszcza tych najmniejszych, mogą dołożyć się zatory płatnicze powstałe z bardziej prozaicznych powodów. – Mam stałe zlecenia od instytucji, które mają zabezpieczone budżety, ale co z tego, gdy po drugiej stronie nie ma kto wykonać przelewu – mówi Grażyna, tłumaczka i redaktorka.

Okazuje się, że w niektórych organizacjach procesy, choć zdigitalizowane, nie są ze sobą połączone w spójny ekosystem. – Niby wszystko działa elektronicznie, ale fizycznie trzeba iść do jakiegoś działu, który niestety nie działa w obecnej sytuacji – zauważa freelancerka.

Cyfrowy biznes oznacza korzyści

Przykład Artgeist pokazuje, że firmy, które w porę zdały sobie sprawę z wagi przygotowania do sprawnego przepływu informacji w dłuższej perspektywie, mogą odnieść większe korzyści niż organizacje, które należą do grupy późnej większości, a nawet maruderów digitalizacji.

Cyfrowy ekosystem, który można stworzyć za pomocą platformy Amodit, łączy obieg faktur, umów, korespondencji i zamówień w jedną, spójną całość. System, do którego trafiają dokumenty pozwala je dalej automatycznie przetwarzać, również w trybie pracy zdalnej. Mechanizmy powiadomień i porządkowania zadań do wykonania na konkretnych dokumentach pozwalają sprawnie realizować codzienne działania. Platforma Amodit integruje się z innymi aplikacjami biznesowymi. System jest prosty w obsłudze, również dla osób niemających doświadczenia w korzystaniu z cyfrowych rozwiązań.

Dowiedz się więcej o podpisie elektronicznym, obiegu faktur, obiegu zamówień, obiegu umów i korespondencji, a także o archiwizacji dokumentów na platformie Amodit. Pobierz wersję demo systemu i wypróbuj przygotowane przez nas przykładowe procesy.

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie