Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Raportowanie – AMODIT
Schemat blokowy

Wygodne raportowanie

Ciągła analiza danych to podstawa efektywnie prowadzonego biznesu. Chcesz mieć łatwy dostęp do informacji i na bieżąco kontrolować sytuację w firmie, w tym np. wydajność i aktywność pracowników? Z AMODIT wygodnie stworzysz różnego typu raporty i będziesz podejmować decyzje biznesowe opierając się na zawsze aktualnych danych.

Dowiedz się więcej
Raportowanie

Dla kogo?

Opcja raportowania w AMODIT sprawdzi się w każdej firmie, w której podstawą podejmowania decyzji biznesowych mają być rzetelne dane. Dzięki możliwości zapisywania filtrów przygotowywane raporty będą zawsze prezentować bieżący stan spraw o określonych kryteriach, co przyspieszy procesy i ułatwi pracę całego zespołu.

Po co?

Analiza raportów to standardowe działanie większości firm, a jednocześnie sprawdzony sposób na to, żeby trzymać rękę na pulsie zmian zachodzących w biznesie. Tworzenie raportów wymaga jednak zaangażowania i sporo czasu. Automatyzacja pomoże usprawnić ten obszar i ułatwi Ci podejmowanie decyzji.

Korzyści dla Twojej firmy

Co zyska Twój biznes? Po wdrożeniu AMODIT będziesz mógł, m.in.:

Tworzyć raporty

rejestry, dashboardy

Raportować

ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych

Wygodnie tworzyć raporty różnego typu

tabele, listy, wykresy (w tym Gantta), kalendarz, KPI,

Gromadzić więcej informacji dla menedżerów

na jednym, dynamicznym pulpicie

Konsolidować dane i analizować

je na różnym poziomie szczegółowości

Prowadzić analizy

finansowe i controllingowe

Wspierać realizację

założonych celów biznesowych

Usprawnić

procesy planistyczne

Podejmować trafne decyzje

biznesowe oparte na realnych danych

Wygodna konfiguracja metodą „Drag&Drop”

Konfiguracja raportów odbywa się wygodnie za pomocą metody „drag&drop” (przeciągnij i upuść), dzięki czemu możesz łatwo dodawać i usuwać pola do konfiguracji raportu bez zbędnego zamieszania.

Lepsze filtrowanie z opcją użycia AI

Użytkownicy mają swobodę w definiowaniu bardziej złożonych warunków filtrowania, co umożliwia lepszą selekcję danych do analizy. Filtrowanie pozwala na budowanie grup warunków łączonych operatorami „oraz” i „lub”.

Co więcej, integracja z zaawansowaną sztuczną inteligencją (AI) umożliwia skorzystanie z opcji filtrowania opartego na języku naturalnym. Wystarczy w formie prostego zdania napisać jakiego efektu oczekujemy, a AI zbuduje warunek za nas.

Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne. AMODIT nie przekazuje na zewnątrz żadnych danych poza sformułowanym przez Ciebie zapytaniem – unikaj więc przekazywania danych wrażliwych w poleceniach pisanych do AI.

Zmieniaj typ wykresu bez utraty przygotowanej konfiguracji

AMODIT posiada inteligentny mechanizm konwersji konfiguracji raportów. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zmianę typu raportu w trakcie konfiguracji, moduł samodzielnie przystosuje istniejącą konfigurację tak, aby pasowała do nowego typu raportu. To znacznie oszczędza czas i pozwala na płynne dostosowanie analizy danych bez potrzeby konfigurowania raportu od podstaw.

Jeszcze więcej korzyści

Różne typy raportów w jednym narzędziu

Opcja raportowania w AMODIT pozwoli swobodnie prezentować dane w różny sposób. Do wyboru masz raporty opierające się na danych jednostkowych (tabela, lista, wykres Gantta, kalendarz) lub prezentujące agregaty (pivot – tabela przestawna, KPI – miara, Treemap, Heatmap, wykres słupkowy i liniowy, wykres przedstawiający dane narastająco).

Predefiniowane raporty systemowe

Codzienną analizę danych usprawnią raporty systemowe, które uwzględniają, np.: czas wykonywania się reguł systemowych, czas procesowania danej sprawy, rodzaje logów systemowych w podziale na błędy i szczegółowe logowanie, wszystkie raporty dostępne w systemie. Dodatkowo będziesz mógł utworzyć raport z ilością spraw utworzonych w AMODIT, co pozwoli kontrolować dokładne wykorzystanie tego narzędzia w firmie.

Dashboardy – pulpit wielu raportów

Jedną z opcji AMODIT jest tworzenie dashbordów, które prezentują różne dane z wielu raportów jednocześnie na jednym pulpicie. Dzięki takiemu rozwiązaniu managerowie mają szybki dostęp do skondensowanej i czytelnej dawki rzetelnych informacji z systemu. Dashboard może służyć również jako pulpit pracownika, prezentujący informacje o danych kadrowych, np. z ilością wykorzystanego urlopu.

Źródła zewnętrzne

Wizualizacja danych to dodatkowa funkcjonalność AMODIT. Dzięki niej dostarczysz do AMODIT dane z innych systemów dziedzinowych, tj. ERP, CRM czy HR. Uprawnieni pracownicy będą mieli dostęp do istotnych dla nich informacji, np. na temat oczekujących płatności, i możliwość zbudowania na ich podstawie dowolnych raportów. W ten sposób AMODIT zostaje wykorzystane szerzej niż wyłącznie obieg dokumentów, a użytkownicy mogą korzystać z podstawowych elementów rozwiązań typu Business Intelligence.

Raporty z systemowych źródeł danych

Z tej funkcjonalności skorzystają głównie administratorzy systemu AMODIT lub specjaliści IT, którzy chcą się dowiedzieć, co dzieje się wewnątrz systemu z punktu widzenia np. jego wydajności lub aktywności użytkowników. Systemowe źródła danych mogą być wykorzystane do tworzenia własnych raportów lub można się posłużyć istniejącymi raportami w obszarach: wydajność, administracja i bezpieczeństwo, wykorzystanie procesów, logi systemowe.

Wersje

Jakie opcje przewiduje moduł raportowy?

Wersja podstawowa (bez dodatkowych opłat) obejmuje:

  • raport tabelaryczny, raport typu lista oraz raport typu pivot,
  • jeden ogólnie dostępny pulpit, na którym  klient może umieścić raporty.

Wersja premium obejmuje:

  • wszystko to, co w wersji podstawowej,
  • wszystkie dodatkowe typy raportów czyli: Gantt, kalendarz, kolumnowy pionowy, kolumnowy poziomy, liniowy, Treemap, Heatmap,
  • nowe wykresy i sposoby prezentacji dodawane w przyszłości np.: układ Kanban, Bubble Chart, XY,
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby pulpitów i udostępniania ich wybranym grupom lub użytkownikom,
  • możliwość korzystania z zewnętrznych źródeł danych, jako źródła dla raportów.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować raportowanie w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.