Schemat blokowy

Efektywne i przejrzyste procesy biznesowe

Chcesz zwiększyć efektywność procesów w Twojej firmie? Poznaj AMODIT – rozwiązanie, dzięki któremu zautomatyzujesz i zdigitalizujesz, a w efekcie usprawnisz pracę swojego zespołu.
Dowiedz się więcej
Platrofma AMODIT

Korzyści dla Twojej firmy

Redukcja kosztów

Optymalnie zaprojektowane procesy biznesowe oznaczają dla Twojej firmy oszczędność czasu i pieniędzy.

Zwiększona efektywność

Automatyzacja wyklucza z procesu monotonne i powtarzalne czynności, dzięki czemu pracownicy mogą skupiać się na innych zadaniach.

Dane do analizy

System gromadzi i analizuje dane, które możesz raportować i analizować bezpośrednio w systemie. Intuicyjna opcja „przeciągnij i upuść”, wygodne filtrowanie z użyciem AI oraz wydajny i płynny interfejs użytkownika – to tylko niektóre atuty AMODIT.

Przyspieszona decyzyjność

Platforma AMODIT umożliwia Ci szybsze zamykanie obiegu spraw, bez tracenia czasu na telefony, e-maile i chodzenie od biurka do biurka.

Biuro bez papieru

Wszystkie niezbędne dokumenty możesz przechowywać w AMODIT w formie elektronicznej, co ułatwia całemu zespołowi dostęp do informacji.

Szybki dostęp

Platforma AMODIT stanie się Twoim prywatnym archiwum elektronicznym. Z łatwością odszukasz interesującą Cię sprawę i zapoznasz się z jej szczegółami.

Elastyczne rozwiązanie

Gdy zmienia się firma, AMODIT dotrzymuje jej kroku. Wdrożone procesy można elastycznie modyfikować i aktualizować do zmieniających się potrzeb.

Wygodny low-code

Łatwe wprowadzanie modyfikacji to mocna strona AMODIT. Zmiany w procesach wprowadzisz samodzielnie bez pisania kodu.

Praca zdalna

Użytkownicy AMODIT mogą uczestniczyć w procesie z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja w zespole jest jeszcze bardziej skuteczna.

Jak to działa?

Platforma Amodit ułatwi Ci przeniesienie procesu biznesowego do cyfrowej rzeczywistości. Tylko cztery proste kroki dzielą Twój zespół od większego komfortu codziennej pracy i poprawy efektywności. Wykorzystaj gotowe komponenty i z łatwością zoptymalizuj poszczególne procesy.

1. Zaprojektuj ŚCIEŻKĘ

Przy użyciu narzędzia do projektowania diagramu stanów określ, jakie etapy występują w Twoim procesie.

2. Stwórz FORMULARZ

W ramach obiegu procesu jego uczestnicy pracują z danymi – pozwól im je uzupełniać na ustrukturyzowanych i walidowanych formularzach. Na tym etapie kluczowe są optymalizacja i automatyzacja zadań. Nie wszystkie dane na formularzu muszą zostać uzupełnione ręcznie. Z AMODIT masz możliwość użycia dowolnego narzędzia OCR do automatycznego odczytu danych z załącznika.

3. Zdefiniuj REGUŁY BIZNESOWE

Każdym procesem biznesowym, bez względu na branżę i wielkość firmy, sterują określone reguły. Przenieś je do AMODIT, przy okazji automatyzując jak najwięcej czynności.

4. Dokonaj niezbędnych INTEGRACJI

Elementem automatyzacji procesów są integracje z innymi aplikacjami, z których korzysta Twoja firma. Jeszcze przed wdrożeniem określ, z jakich aplikacji korzystasz i jaki cel chcesz osiągnąć. Na tej podstawie dobierzemy najlepszy sposób integracji lub zaproponujemy gotowe rozwiązanie.

5. Rozpocznij PRACĘ Z PLATFORMĄ

Użytkownicy mogą rozpocząć pracę z procesem i wprowadzać dane do obiegu.

100% dopasowania do Twoich potrzeb

Krok po kroku

AMODIT daje Ci pełną swobodę tempa cyfrowej transformacji firmy. Możesz przenosić na platformę poszczególne procesy krok po kroku, na bieżąco obserwować efekty i na ich podstawie podejmować kolejne decyzje.

Jedno narzędzie – tak wiele możliwości

Największy atut AMODIT to uniwersalność i elastyczność. Dzięki jednemu narzędziu możesz zoptymalizować i zautomatyzować współpracę z kontrahentami oraz różne obszary wewnątrz firmy, m.in. administrację, dział kadrowy, finanse czy IT.

Skaluj i osiągaj więcej

AMODIT rośnie razem z Twoją firmą. Wdrożenie systemu BPM to inwestycja na lata, dlatego procesy w AMODIT są otwarte na zmiany. Otrzymujesz elastyczne narzędzie, które pozwoli Ci dostosowywać Twoje procesy do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i wciąż zwiększać efektywność zespołu.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy biznesowe w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.