Efektywne i przejrzyste procesy biznesowe
Korzyści dla Twojej firmy
Redukcja kosztów
Optymalnie zaprojektowane procesy biznesowe oznaczają dla Twojej firmy oszczędność czasu i pieniędzy.
Zwiększona efektywność
Automatyzacja wyklucza z procesu monotonne i powtarzalne czynności, dzięki czemu pracownicy mogą skupiać się na innych zadaniach.
Dane do analizy
System gromadzi i analizuje dane, które możesz raportować i analizować bezpośrednio w systemie. Intuicyjna opcja „przeciągnij i upuść”, wygodne filtrowanie z użyciem AI oraz wydajny i płynny interfejs użytkownika – to tylko niektóre atuty AMODIT.
Przyspieszona decyzyjność
Platforma AMODIT umożliwia Ci szybsze zamykanie obiegu spraw, bez tracenia czasu na telefony, e-maile i chodzenie od biurka do biurka.
Biuro bez papieru
Wszystkie niezbędne dokumenty możesz przechowywać w AMODIT w formie elektronicznej, co ułatwia całemu zespołowi dostęp do informacji.
Szybki dostęp
Platforma AMODIT stanie się Twoim prywatnym archiwum elektronicznym. Z łatwością odszukasz interesującą Cię sprawę i zapoznasz się z jej szczegółami.
Elastyczne rozwiązanie
Gdy zmienia się firma, AMODIT dotrzymuje jej kroku. Wdrożone procesy można elastycznie modyfikować i aktualizować do zmieniających się potrzeb.
Wygodny low-code
Łatwe wprowadzanie modyfikacji to mocna strona AMODIT. Zmiany w procesach wprowadzisz samodzielnie bez pisania kodu.
Praca zdalna
Użytkownicy AMODIT mogą uczestniczyć w procesie z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja w zespole jest jeszcze bardziej skuteczna.
Jak to działa?
Platforma Amodit ułatwi Ci przeniesienie procesu biznesowego do cyfrowej rzeczywistości. Tylko cztery proste kroki dzielą Twój zespół od większego komfortu codziennej pracy i poprawy efektywności. Wykorzystaj gotowe komponenty i z łatwością zoptymalizuj poszczególne procesy.
1. Zaprojektuj ŚCIEŻKĘ
2. Stwórz FORMULARZ
3. Zdefiniuj REGUŁY BIZNESOWE
4. Dokonaj niezbędnych INTEGRACJI
5. Rozpocznij PRACĘ Z PLATFORMĄ
100% dopasowania do Twoich potrzeb
Krok po kroku
AMODIT daje Ci pełną swobodę tempa cyfrowej transformacji firmy. Możesz przenosić na platformę poszczególne procesy krok po kroku, na bieżąco obserwować efekty i na ich podstawie podejmować kolejne decyzje.
Jedno narzędzie – tak wiele możliwości
Największy atut AMODIT to uniwersalność i elastyczność. Dzięki jednemu narzędziu możesz zoptymalizować i zautomatyzować współpracę z kontrahentami oraz różne obszary wewnątrz firmy, m.in. administrację, dział kadrowy, finanse czy IT.
Skaluj i osiągaj więcej
AMODIT rośnie razem z Twoją firmą. Wdrożenie systemu BPM to inwestycja na lata, dlatego procesy w AMODIT są otwarte na zmiany. Otrzymujesz elastyczne narzędzie, które pozwoli Ci dostosowywać Twoje procesy do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i wciąż zwiększać efektywność zespołu.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy biznesowe w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.