Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Obszar prawny – AMODIT
Schemat blokowy

Obszar prawny

Chcesz zoptymalizować pracę działu prawnego? Zależy Ci na bezpieczeństwie danych i możliwości udzielania dostępu wybranym osobom? Poznaj AMODIT – narzędzie, które pozwoli Ci uporządkować umowy, aneksy i pełnomocnictwa w jednym systemie. Dodatkowo zminimalizujesz ryzyko utraty lub zniszczenia dokumentu.

Sprawdź wersję demo
Dział prawny obieg elektroniczny

Jakie przykładowe procesy
w obszarze prawnym możesz usprawnić?

Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Sprawdzanie pełnomocnictw

Obieg umów

Obsługa zgłoszeń do działu prawnego

Rejestr dokumentów

Pisma sądowe

Kontrola zgodności umowy z budżetem

Dowolne inne

Funkcjonalności

  • Podpis elektroniczny
  • Terminy wykonywania zadań
  • Równoległe opiniowanie
  • Wspólna edycja dokumentów
  • Dostęp tymczasowy
  • Szybkie wyszukiwanie
Schemat blokowy
  • Z AMODIT dopracowanie treści i podpisanie umowy można skrócić do kilku minut. Przygotujesz umowę, wygodnie ją udostępnisz i uzyskasz niezbędne podpisy. Bez drukowania, wysyłania kurierem i odsyłania. Masz do dyspozycji wszystkie typy podpisu elektronicznego zgodne z rozporządzeniem eIDAS.

  • AMODIT pozwoli Ci wyznaczać i kontrolować czas potrzebny na konkretne działania (np. zaopiniowanie lub akceptację dokumentu) lub przypomni o wygaśnięciu danej umowy.

  • Z AMODIT usprawnisz opiniowanie umów, które zazwyczaj angażuje wiele stron. AMODIT umożliwia opiniowanie jednego dokumentu przez kilka osób w tym samym czasie, co znacząco skraca cały proces.

  • Możesz pracować nad treścią dokumentu wspólnie z innymi osobami dzięki integracji AMODIT z MS Office. Wszystkie osoby mające dostęp do dokumentu np. MS Word mogą go w tym samym czasie edytować w przeglądarce – wszystkie zmiany i komentarze zostaną automatycznie zapamiętane.

  • Osoba, która nie ma konta w systemie AMODIT, może uzyskać chwilowy, ograniczony dostęp wyłącznie do jednej sprawy lub dokumentu w niezbędnym zakresie. Dzięki temu proces przebiega płynnie, a dodatkowo uzyskujesz wiarygodne dane, które możesz natychmiast wykorzystać na dalszych etapach.

  • Rejestr umów może zawierać dziesiątki tysięcy dokumentów. Jak znaleźć właściwy, gdy nie znasz jego pełnej nazwy? W systemie wszystkie dokumenty są indeksowane treścią, co oznacza, że znajdziesz każdy dokument, znając np. tylko jedno słowo z treści.

  • Archiwizacja umów wraz z aneksami lub załącznikami w jednym miejscu.

  • Bezpieczeństwo danych dzięki dostępowi tylko dla wybranych osób. 100% ograniczenie ryzyka utraty lub zniszczenia dokumentów.

  • Wygodne przeszukiwanie i filtrowanie rejestru umów po określonych atrybutach.

Laptop

Korzyści

  • Archiwizacja w jednym miejscu
  • Większe bezpieczeństwo
  • Pełna wygoda

Funkcjonalności

Korzyści

  • Podpis elektroniczny

    Z AMODIT dopracowanie treści i podpisanie umowy można skrócić do kilku minut. Przygotujesz umowę, wygodnie ją udostępnisz i uzyskasz niezbędne podpisy. Bez drukowania, wysyłania kurierem i odsyłania. Masz do dyspozycji wszystkie typy podpisu elektronicznego zgodne z rozporządzeniem eIDAS.

  • Terminy wykonywania zadań

    AMODIT pozwoli Ci wyznaczać i kontrolować czas potrzebny na konkretne działania (np. zaopiniowanie lub akceptację dokumentu) lub przypomni o wygaśnięciu danej umowy.

  • Równoległe opiniowanie

    Z AMODIT usprawnisz opiniowanie umów, które zazwyczaj angażuje wiele stron. AMODIT umożliwia opiniowanie jednego dokumentu przez kilka osób w tym samym czasie, co znacząco skraca cały proces.

  • Wspólna edycja dokumentów

    Możesz pracować nad treścią dokumentu wspólnie z innymi osobami dzięki integracji AMODIT z MS Office. Wszystkie osoby mające dostęp do dokumentu np. MS Word mogą go w tym samym czasie edytować w przeglądarce – wszystkie zmiany i komentarze zostaną automatycznie zapamiętane.

  • Dostęp tymczasowy

    Osoba, która nie ma konta w systemie AMODIT, może uzyskać chwilowy, ograniczony dostęp wyłącznie do jednej sprawy lub dokumentu w niezbędnym zakresie. Dzięki temu proces przebiega płynnie, a dodatkowo uzyskujesz wiarygodne dane, które możesz natychmiast wykorzystać na dalszych etapach.

  • Szybkie wyszukiwanie

    Rejestr umów może zawierać dziesiątki tysięcy dokumentów. Jak znaleźć właściwy, gdy nie znasz jego pełnej nazwy? W systemie wszystkie dokumenty są indeksowane treścią, co oznacza, że znajdziesz każdy dokument, znając np. tylko jedno słowo z treści.

  • Archiwizacja w jednym miejscu

    Archiwizacja umów wraz z aneksami lub załącznikami w jednym miejscu.

  • Większe bezpieczeństwo

    Bezpieczeństwo danych dzięki dostępowi tylko dla wybranych osób. 100% ograniczenie ryzyka utraty lub zniszczenia dokumentów.

  • Pełna wygoda

    Wygodne przeszukiwanie i filtrowanie rejestru umów po określonych atrybutach.

Obszar prawny
  • Success story

    Wyzwanie: wdrożenie rejestru umów

    Naszym klientem, międzynarodowy dom mediowy, chciał zoptymalizować pracę działu prawnego. Firma mierzyła się z problemem dużej ilości dokumentów (umów wraz z załącznikami lub aneksami w postaci papierowej oraz ich skanami, często w kilku wersjach).

    Rozwiązanie przed wdrożeniem systemu

    Firma posiadała dokumentację w wersji papierowej przechowywaną w tradycyjnym archiwum. Wśród najsłabszych stron tego rozwiązania klient wymieniał standardowe utrudnienia, tj.:

    • częste zaginięcia dokumentów, np. załączników do umowy.
    • czasochłonne kategoryzowanie i wyszukiwanie dokumentów,
    • problematyczna kwestia bezpieczeństwa danych oraz nadawania uprawnień dla poszczególnych pracowników,
    • koszty utrzymania (w tym papier, druk, powierzchnia).

    Dodatkowo zdarzało się, że konkretna umowa wygasła i, z powodu niedopatrzenia, nie była przedłużana w terminie.

    Zakres i korzyści wdrożenia

    W odpowiedzi na potrzeby klienta zrealizowaliśmy wdrożenie rejestru umów opierające się na procesie w systemie Amodit. Polega on na tym, że pola różnego typu wprowadzone w formularzu reprezentują atrybuty umów oraz dokumentów z nimi związanych. Dane dotyczą, m.in.:

    • stron umowy (z opcją kilku podmiotów),
    • podstawowych parametrów umowy, tj. dat zawarcia i zakończenia, kwot, warunków płatności,
    • przypominania o wygaśnięciu umowy,
    • dodatkowych atrybutów specyficznych dla zawieranej umowy, np. typu i zakresu umowy, szczegółowych wytycznych odnośnie realizacji.

    Skan dokumentu umowy umieszczany jest w polu formularza. Natomiast dokumenty powiązane znajdują się w dodatkowej tabeli wraz z atrybutem określającym ich typ (np. aneks, ogólne warunki świadczenia usług, wypis z KRS).

    Dzięki temu rozwiązaniu dział prawny pracuje efektywniej. Wszystkie umowy wraz z załącznikami znajdują się w jednym systemie – uprawnieni pracownicy mogą w łatwy sposób je przeglądać i weryfikować. Przypomnienia o zbliżającym się terminie wygaśnięcia każdej umowy ułatwiają dopełnienie formalności na czas.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar prawny w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.