Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Obszar kadrowy – AMODIT
Schemat blokowy

Obszar kadrowy

Chcesz usprawnić wykonywanie zadań w obszarze kadrowym? Zautomatyzuj procesy i przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu. Zapewnij sobie wygodny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie i na każdym urządzeniu.

Sprawdź wersję demo
HR obieg elektroniczny

Jakie przykładowe procesy
w obszarze kadrowym możesz usprawnić?

Zarządzanie dokumentacją pracowniczą

Wnioski delegacyjne

Wnioski urlopowe

Portal pracownika

Skierowania na badania okresowe

Rekrutacja

Umowy

Dowolne inne

Funkcjonalności

  • Obsługa podpisów kwalifikowanych
  • Gotowe szablony dokumentów
  • Dostęp tymczasowy
  • Wymiana danych z systemami kadrowymi
  • Wysoki komfort pracy
Schemat blokowy
  • W AMODIT podpiszesz dowolny plik podpisem kwalifikowanym oraz pieczęcią od dowolnego dostawcy.

  • Dzięki tej funkcjonalności możesz przygotować konkretny dokument w kilka chwil. Jak to działa? Na formularzu AMODIT zbierasz dane, np. do umowy o pracę pracownika, a następnie przenosisz je na gotowy szablon. Koniec z ręcznym przepisywaniem – po podpięciu  szablonu umowy dane z formularza przenoszą się automatycznie, a Ty otrzymujesz gotowy dokument.

  • To wygoda i oszczędność czasu, szczególnie gdy w procesie muszą wziąć udział osoby bez konta w AMODIT. Przykład? Prowadzisz rekrutację i zbierasz niezbędne dane od przyszłych pracowników. W AMODIT masz możliwość wystawienia formularza z dostępem tymczasowym, co oznacza, że zainteresowana osoba otrzymuje link na skrzynkę mailową, uzupełnia dane i odsyła je. Wszystkie dane znajdują się od razu w AMODIT, a Ty możesz je dalej procesować.

  • Połączenie AMODIT i systemów kadrowych działa dwukierunkowo: możesz korzystać z danych znajdujących się w tych systemach oraz przekazywać do nich dane zgromadzone w AMODIT. Masz gwarancję pełnej elastyczności – gwarantujemy obsługę wszystkich systemów, które pozwalają na integrację.

  • AMODIT daje Ci swobodny dostęp do danych z dowolnego miejsca oraz urządzenia. Dzięki szybkiemu wyszukiwaniu informacji oszczędzasz czas i wygodnie realizujesz kolejne etapy każdego procesu.

  • Uporządkowanie dokumentów pracowniczych i zgromadzenie ich w jednym systemie.

  • Zgodność przechowywania dokumentacji z obowiązującymi przepisami.

  • Bezpieczeństwo danych, w tym możliwość nadawania ról i uprawnień dostępu.

  • Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

  • Obniżenie kosztów druku, papieru i utrzymania archiwum.

  • Dostęp do dokumentów w każdym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia.

Laptop

Korzyści

  • Porządek w dokumentacji
  • Zgodność z przepisami
  • Większe bezpieczeństwo
  • Proekologiczność
  • Oszczędność
  • Dostępność

Funkcjonalności

Korzyści

  • Obsługa podpisów kwalifikowanych

    W AMODIT podpiszesz dowolny plik podpisem kwalifikowanym oraz pieczęcią od dowolnego dostawcy.

  • Gotowe szablony dokumentów

    Dzięki tej funkcjonalności możesz przygotować konkretny dokument w kilka chwil. Jak to działa? Na formularzu AMODIT zbierasz dane, np. do umowy o pracę pracownika, a następnie przenosisz je na gotowy szablon. Koniec z ręcznym przepisywaniem – po podpięciu  szablonu umowy dane z formularza przenoszą się automatycznie, a Ty otrzymujesz gotowy dokument.

  • Dostęp tymczasowy

    To wygoda i oszczędność czasu, szczególnie gdy w procesie muszą wziąć udział osoby bez konta w AMODIT. Przykład? Prowadzisz rekrutację i zbierasz niezbędne dane od przyszłych pracowników. W AMODIT masz możliwość wystawienia formularza z dostępem tymczasowym, co oznacza, że zainteresowana osoba otrzymuje link na skrzynkę mailową, uzupełnia dane i odsyła je. Wszystkie dane znajdują się od razu w AMODIT, a Ty możesz je dalej procesować.

  • Wymiana danych z systemami kadrowymi

    Połączenie AMODIT i systemów kadrowych działa dwukierunkowo: możesz korzystać z danych znajdujących się w tych systemach oraz przekazywać do nich dane zgromadzone w AMODIT. Masz gwarancję pełnej elastyczności – gwarantujemy obsługę wszystkich systemów, które pozwalają na integrację.

  • Wysoki komfort pracy

    AMODIT daje Ci swobodny dostęp do danych z dowolnego miejsca oraz urządzenia. Dzięki szybkiemu wyszukiwaniu informacji oszczędzasz czas i wygodnie realizujesz kolejne etapy każdego procesu.

  • Porządek w dokumentacji

    Uporządkowanie dokumentów pracowniczych i zgromadzenie ich w jednym systemie.

  • Zgodność z przepisami

    Zgodność przechowywania dokumentacji z obowiązującymi przepisami.

  • Większe bezpieczeństwo

    Bezpieczeństwo danych, w tym możliwość nadawania ról i uprawnień dostępu.

  • Proekologiczność

    Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

  • Oszczędność

    Obniżenie kosztów druku, papieru i utrzymania archiwum.

  • Dostępność

    Dostęp do dokumentów w każdym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia.

Obszar kadrowy
  • Success story

    Wyzwanie: usprawnienie obiegu dokumentów pracowniczych

    Międzynarodowa firma z branży energetycznej zdecydowała się na rezygnację z przechowywania dokumentów w formie papierowej. Klient szukał rozwiązania, które zapewni bezpieczeństwo danych, wygodny dostęp oraz zgodność z przepisami rozporządzenia dotyczącego przetwarzania dokumentacji pracowniczej.

    Rozwiązanie przed wdrożeniem systemu

    Do tej pory firma przechowywała dokumentację w formie tradycyjne, używając wydruków, teczek i segregatorów. Jednak takie rozwiązanie nie było zadowalające oraz spowalniało pracę działu kadrowego. Firma zdecydowała się na wdrożenie platformy do obsługi teczek pracowniczych w formie elektronicznej.

    Zakres i korzyści wdrożenia

    Proces obsługujący obieg dokumentacji pracowniczej znacząco usprawnił codzienną pracę działu kadr. Ważny warunek klienta, czyli bezpieczeństwo danych, został spełniony. AMODIT umożliwia nadawanie uprawnień dostępu na dwóch poziomach – widoku pracownika oraz widoku firmy.

    W ramach projektu wdrożyliśmy następujące procesy:

    • obsługę dokumentów kadrowych, które bezpośrednio po zeskanowaniu trafiają do właściwego działu w celu weryfikacji i dalszego procesowania, aby na końcu zostały wpięte do teczki elektronicznej,
    • sprawdzanie kompletności teczki pracowniczej w czasie procesu przyjmowania nowego pracownika,
    • przenoszenie teczek zwolnionych pracowników do wirtualnego archiwum,
    • przekazywanie pracownikom pasków wynagrodzeń za pomocą systemu,
    • obsługę kar pracowniczych.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar kadrowy w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.