Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Obszar finansowy – AMODIT
Schemat blokowy

Obszar finansowy

Zależy Ci na usprawnieniu obszaru finansowego w Twojej firmie? Postaw na automatyzację wybranych procesów biznesowych. Mniej powtarzalnych i czasochłonnych zadań wykonywanych ręcznie to szansa na większą efektywność całego zespołu.

Sprawdź wersję demo
Finanse obieg elektroniczny-min

Jakie przykładowe procesy
w obszarze finansowym możesz usprawnić?

Obieg faktur

Sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami

Zamówienia

Akceptacja dostawcy

Rozliczanie zaliczek

Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych

Zapotrzebowania

KSeF

Dowolne inne

Funkcjonalności

  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Słowniki zewnętrzne
  • Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT i VIES
  • Wielopoziomowa akceptacja
  • Wymiana danych z systemami księgowymi
  • Kursy walut
Schemat blokowy
  • Nie ma potrzeby przepisywania danych z faktury do systemu. Dzięki sztucznej inteligencji każda faktura wystawiona zgodnie z przepisami zostanie rozpoznana, a odczytane dane wprowadzone do systemu.

  • Możesz swobodnie korzystać z bieżących informacji z Twojego systemu ERP, takich jak: dostawcy, MPK, nazwy projektów, konta, formy płatności. Amodit synchronizuje te dane w określonych przedziałach czasowych, np. raz dziennie.

  • System jest zintegrowany z bazą Ministerstwa Finansów oraz bazą VIES. Dzięki temu masz pewność, że Twoi kontrahenci są czynnymi podatnikami VAT.

  • Procesy finansowe wymagają wariantowych ścieżek akceptacji uwzględniających wiele poziomów – od opisu merytorycznego, poprzez akceptację merytoryczną i finansową, aż po akceptację zarządu i księgowości. Dzięki odpowiednim regułom biznesowym Amodit pozwala odzwierciedlić każdą tego typu sytuację.

  • Amodit umożliwia dwukierunkową wymianę danych z dowolnymi systemami ERP. Potrafi synchronizować słowniki, np. kontrahentów, kont księgowych, MPK oraz eksportować dane. Może również odczytywać z systemu ERP dowolne inne dane.

  • Jeśli do wyliczenia kwot niezbędne są kursy walut, Amodit potrafi odczytać odpowiedni kurs waluty z tabel udostępnianych w sieci przez NBP.

  • Proces przetwarzania i obsługi faktur jest dużo sprawniejszy, uproszczony i dokładny.

  • Zwiększona automatyzacja, która nie wymaga udziału użytkownika.

  • 65% oszczędność nakładu pracy w procesie przetwarzania faktur.

  • Szybsze wykonywanie zadań i większa efektywność zespołu.

  • Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

Laptop

Korzyści

  • Usprawniony procesu obsługi faktur
  • Zwiększona automatyzacja
  • Mniejszy nakład pracy
  • Większa efektywność
  • Eliminacja powtarzalnej pracy

Funkcjonalności

Korzyści

  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur

    Nie ma potrzeby przepisywania danych z faktury do systemu. Dzięki sztucznej inteligencji każda faktura wystawiona zgodnie z przepisami zostanie rozpoznana, a odczytane dane wprowadzone do systemu.

  • Słowniki zewnętrzne

    Możesz swobodnie korzystać z bieżących informacji z Twojego systemu ERP, takich jak: dostawcy, MPK, nazwy projektów, konta, formy płatności. Amodit synchronizuje te dane w określonych przedziałach czasowych, np. raz dziennie.

  • Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT i VIES

    System jest zintegrowany z bazą Ministerstwa Finansów oraz bazą VIES. Dzięki temu masz pewność, że Twoi kontrahenci są czynnymi podatnikami VAT.

  • Wielopoziomowa akceptacja

    Procesy finansowe wymagają wariantowych ścieżek akceptacji uwzględniających wiele poziomów – od opisu merytorycznego, poprzez akceptację merytoryczną i finansową, aż po akceptację zarządu i księgowości. Dzięki odpowiednim regułom biznesowym Amodit pozwala odzwierciedlić każdą tego typu sytuację.

  • Wymiana danych z systemami księgowymi

    Amodit umożliwia dwukierunkową wymianę danych z dowolnymi systemami ERP. Potrafi synchronizować słowniki, np. kontrahentów, kont księgowych, MPK oraz eksportować dane. Może również odczytywać z systemu ERP dowolne inne dane.

  • Kursy walut

    Jeśli do wyliczenia kwot niezbędne są kursy walut, Amodit potrafi odczytać odpowiedni kurs waluty z tabel udostępnianych w sieci przez NBP.

  • Usprawniony procesu obsługi faktur

    Proces przetwarzania i obsługi faktur jest dużo sprawniejszy, uproszczony i dokładny.

  • Zwiększona automatyzacja

    Zwiększona automatyzacja, która nie wymaga udziału użytkownika.

  • Mniejszy nakład pracy

    65% oszczędność nakładu pracy w procesie przetwarzania faktur.

  • Większa efektywność

    Szybsze wykonywanie zadań i większa efektywność zespołu.

  • Eliminacja powtarzalnej pracy

    Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

Obszar finansowy
  • Success story

    Wyzwanie: automatyzacja przekazywania faktur kosztowych do departamentu księgowości

    Nasz klient, duża spółka giełdowa z branży FMCG, potrzebował zautomatyzowanego systemu przekazywania faktur kosztowych do departamentu księgowości. Celem było usprawnienie pracy podczas procesowania faktur kosztowych oraz automatyzacja obsługi zadań.

    Rozwiązanie przed wdrożeniem systemu

    Przed wdrożeniem AMODIT w firmie klienta obsługa faktur i innych dokumentów finansowych odbywała się ręcznie. W praktyce proces polegał na przekazywaniu wydruków z biurka na biurko – zdarzało się, że dokumenty ginęły, trafiały do nieodpowiednich osób, a sam obieg trwał za długo. Dodatkowo nikt nie mógł sprawdzić, na jakim etapie ścieżki akceptacji znajduje się dany dokument i kto jest aktualnie odpowiedzialny za jego obsługę.

    Zakres i korzyści wdrożenia

    Po wdrożeniu AMODIT firma uzyskała klarowną ścieżkę akceptacji faktur. Każdy dokument od dostawców trafia na zdefiniowany adres mailowy. Faktury otrzymane w formie papierowej są skanowane i także wysyłane mailem.

    Dużym osiągnięciem jest optymalizacja pracy. System na podstawie każdego odebranego maila tworzy automatycznie nową sprawę i odczytuje zawartość załączników za pomocą dwóch usług OCR – wbudowanej i zewnętrznej dedykowanej do obsługi faktur.

    Średnio 65% utworzonych spraw zawiera parametry, które pozwalają na automatyczne przesłanie faktury na jeden z kilku zdefiniowanych adresów mailowych do departamentu księgowości lub odesłanie maila do nadawcy. Pozostałe sprawy wymagają częściowej obsługi przez użytkownika, najczęściej z powodu niepełnych danych na fakturze lub z powodu błędnego odczytu przez OCR.

    Klient docenił również elastyczność AMODIT. Automatyzacja zadań opiera się na regułach biznesowych zdefiniowanych zgodnie z indywidualnymi potrzebami tej konkretnej firmy.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar finansowy w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.