Obszar administracyjny
Czy wiesz, że automatyzacja procesów pozwoli usprawnić pracę w obszarze administracyjnym w Twojej firmie? W ten sposób uporządkujesz dane, a dostęp do poszukiwanych informacji będzie wygodny i szybki. Wyeliminuj opóźnienia, błędy i zagubione dokumenty. To, i o wiele więcej, zyskasz dzięki AMODIT.
Jakie przykładowe procesy
w obszarze administracyjnym możesz usprawnić?
Obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Rozliczanie kilometrówek
Wnioski na zarząd
Rezerwacje sal konferencyjnych
Zarządzanie flotą
Archiwum dokumentów
Rejestr pełnomocnictw
Dowolne inne
Funkcjonalności
- Szybka rejestracja dokumentów
- Monitorowanie procesu
Korzyści
- Porządek w dokumentacji
- Zgodność z przepisami
- Bezpieczeństwo danych
- Łatwe zarządzanie dostępami
- Oszczędność czasu
Zobacz, jak zrobili to inni
Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar administracyjny w Twojej firmie.
Jakie inne obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.