Schemat blokowy

Dodatkowe moduły AMODIT

Chcesz zwiększyć potencjał AMODIT w swojej firmie? Szukasz rozbudowanych możliwości, które dodatkowo przyspieszą i usprawnią procesy biznesowe? Już wiesz, że AMODIT to wygoda i wydajność. Znajdź dodatkowy moduł dla siebie i poznaj najmocniejszą stronę tego systemu – elastyczne dopasowanie do potrzeb każdej firmy bez względu na wielkość i branżę.

Dowiedz się więcej
Dodatki AMODIT

Sprawdź, co dadzą Ci moduły dodatkowe

Wybierz rozwiązania, bez których Twój zespół nie będzie sobie wyobrażał codziennej pracy. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat konkretnego narzędzia? Kliknij w wybrany moduł – poznaj więcej szczegółów, najważniejsze korzyści i case study z wdrożenia.

Dostęp
tymczasowy

Udziel wybranym osobom czasowego dostępu do AMODIT. Dzięki temu, bez konta w systemie, z łatwością wypełnią formularz i zbiorą informacje niezbędne do dalszego procesowania sprawy. Tymczasowy dostęp nadasz w każdej sprawie w dowolnym momencie obiegu.

Organizacje
zewnętrzne

Nadaj dostęp do AMODIT użytkownikom z innych firm, którzy zalogują się do Twojej aplikacji i będą pracować w niej w ramach ustalonych czynności, np. uruchomią sprawę w wybranym procesie.

Paczka
przelewów

Wygeneruj plik z wybranymi przelewami, który z łatwością zaimportujesz w systemie bankowym. Wybierz ten moduł, jeśli Twoja firma potrzebuje wygodnego narzędzia do masowego przetwarzania przelewów krajowych i zagranicznych w wybranych walutach.

Monitor
wydajności

Skutecznie wykrywaj problematyczne operacje, takie jak niewydajny kod reguł lub miejsca, które spowalniają system, np. ze względu na przetwarzanie dużej liczby plików. Dzięki ułatwionej diagnozie szybko identyfikuj i eliminuj problemy, a co za tym idzie, poprawiaj wydajność.

Dane
wrażliwe

Bezpiecznie przechowuj poufne informacje dzięki ich zaszyfrowaniu na poziomie bazy danych. Zabezpieczaj pliki różnego typu, zarówno dane tekstowe, jak i załączniki. W zależności od potrzeb swobodnie ograniczaj dostęp do danych wrażliwych, nawet dla administratorów aplikacji i bazy.

Zastępstwa
per proces

Elastycznie zarządzaj zastępstwami w firmie. Wskazuj osoby zarządzające procesami podczas nieobecności konkretnych pracowników oraz procesy, które nie wymagają zastępstwa. Zdobądź lepszą kontrolę nad przepływem pracy i zapewnij organizacji cenną ciągłość działań.

Raporty
zaawansowane

Rozszerz moduł raportów o zaawansowane sposoby wizualizacji danych, m.in.: wykres Gantta, kalendarz, KPI, wykres słupkowy i liniowy, a także opcję budowania dashboardów. Gromadź i wizualizuj w AMODIT dane z innych systemów i poznawaj nieodkryte dotąd zależności.

RestAPI

Integruj AMODIT z innymi systemami. Dzięki RestAPI w łatwy sposób otrzymasz niezbędne dane z systemu, które są potrzebne w innej aplikacji. Przykład? Automatycznie uruchamiaj nową sprawę po wykonaniu dowolnej akcji w systemie CRM.

Wszystkie rozszerzenia wymagają dodatkowej konfiguracji oraz odpowiedniej licencji.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zaimplementować dodatkowe moduły w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.