Klienci
Wiodące firmy na całym świecie ufają systemowi AMODIT jako platformie do elektronicznego obiegu dokumentów, która wspiera automatyzację i optymalizację procesów biznesowych.
Zaufali NAM
Wspieramy sukces biznesowy naszych Klientów, nawiązując trwałe relacje oraz znajdując optymalne rozwiązania. Jesteśmy pewni, że wysoka jakość oferowanych usług i obustronna satysfakcja to jedyna droga do sukcesu na rynku. Z funkcjonalności platformy AMODIT korzysta już ponad 50 000 użytkowników z takich branż jak: finanse, administracja, sieci sklepów czy firmy z rozproszoną strukturą organizacyjną. Przekonaj się jak, AMODIT może usprawnić procesy w Twojej firmie.
„Narzędzie w prosty i przejrzysty sposób nadaje procesom biznesowym ustrukturyzowaną formę, przez co usprawnia pracę całej firmy.”
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.