Pełna digitalizacja procesów w firmie
Zapomnij o papierowych dokumentach
Elektroniczny obieg dokumentów ze sztuczną inteligencją AI, platforma low-code, podpisy elektroniczne, raporty BI oraz gotowe moduły.
Działaj nowocześnie i OSIĄGAJ WIĘCEJ
AMODIT to system do elektronicznego obiegu dokumentów, dzięki któremu skrócisz czas trwania procesów biznesowych w Twojej firmie nawet o 76%.
Co to oznacza w praktyce? Koniec z powtarzalnymi zadaniami wykonywanymi ręcznie, zagubionymi dokumentami i chaosem informacyjnym. Zamiast tego otrzymujesz zawsze spójne i aktualne dane zgromadzone w jednym miejscu.
AMODIT gwarantuje wygodę i elastyczne dopasowanie do potrzeb każdego biznesu. Przykłady? Od teraz obieg faktur, naniesienie poprawek do umowy lub dowolny proces w Twojej firmie będzie trwał krócej, a pracownicy będą mogli realizować bardziej wymagające zadania.
Użytkowników
Wdrożonych procesów
Partnerów biznesowych
Jakie rozwiązania dostarczamy?