Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
eDoręczenia – AMODIT
Schemat blokowy

eDoręczenia

eDoręczenia to narzędzie, które zintegrowane z AMODIT, umożliwia kompleksową obsługę korespondencji w formie elektronicznej i zastąpi list polecony za potwierdzeniem odbioru.
Dowiedz się więcej
e-doręczenia

Dla kogo?

eDoręczenia są dedykowane wszystkim przedsiębiorcom, firmom, a także jednostkom publicznym i zawodom zaufania publicznego, które chcą uprościć i usprawnić swoje operacje administracyjne. Niezależnie od branży czy skali działalności, eDoręczenia zintegrowane z AMODIT pozwalają na elektroniczne zarządzanie dokumentami procesami związanymi z korespondencją. Jeśli szukasz rozwiązania, które oszczędzi czas, zminimalizuje ryzyko błędów oraz zapewni wygodę w procesie obsługi skrzynki eDoręczeń, to ta integracja jest dla Ciebie.

 

Po co?

eDoręczenia zostały stworzone, aby umożliwić przekształcenie tradycyjnych, papierowych procesów w efektywne, cyfrowe rozwiązania. Dzięki eDoręczeniom osiągniesz kilka kluczowych celów. Po pierwsze, znacznie skrócisz czas potrzebny na przesyłanie i obsługę dokumentów, co pozwoli Twojemu zespołowi skoncentrować się na bardziej strategicznych zadaniach. Po drugie, zminimalizujesz koszty związane z drukowaniem i wysyłką dokumentów. Wreszcie, eDoręczenia pozwalają na utrzymanie pełnej kontroli nad dokumentacją i zachowanie zgodności z obowiązującymi przepisami. To wszystko przyczynia się do usprawnienia działalności firmy i oszczędności zasobów. 

Korzyści dla Twojej firmy

Komunikacja między jednostkami publicznymi a firmami to codzienny obowiązek, który pochłania mnóstwo czasu urzędników i pracowników. Obie strony poświęcają wiele godzin na drukowanie, przesyłanie i archiwizację dokumentów. Teraz, dzięki wprowadzeniu obowiązku korzystania z eDoręczeń, masz szansę znacznie uprościć ten proces i zaoszczędzić cenny czas.  

Skrócony czas nadania

Pismo pojawi się w elektronicznej skrzynce odbiorcy maksymalnie w ciągu 24h od momentu nadania, ale zazwyczaj zajmie to kilkanaście sekund – dostarczenie tradycyjnego listu, nawet priorytetowego, w tym czasie jest niemożliwe.

Dokumenty zostaną dostarczone bez konieczności drukowania

Nie musisz już drukować i ręcznie dostarczać dokumentów. Dzięki eDoręczeniom cały proces staje się znacznie bardziej wydajny i ekologiczny.

Korzystanie z usługi eDoręczeń jest bezpłatne

W przeciwieństwie do nadania listu poleconego z potwierdzeniem odbioru, gdzie koszt wynosi od kilku do kilkunastu złotych. *darmowa jest skrzynka eDoręczeń. Jej integracja z AMODIT wymaga odpowiedniej licencji. 

Jak to działa?

Zobacz, jak eDoręczenia mogą przekształcić sposób, w jaki odbywa się komunikacja między podmiotami i jak możesz nadać i odebrać korespondencję ze skrzynki eDoręczeń przy użyciu AMODIT.

Korespondencja odbierana za pośrednictwem skrzynki eDoręczeń stanie się nowym źródłem przychodzącej korespondencji w Twojej organizacji, jednak nie będzie jedynym. Nadal będziesz odbierać korespondencję z innych źródeł, takich jak tradycyjne listy czy e-maile.
Dzięki integracji eDoręczeń z AMODIT Twoja firma zyskuje możliwość kompleksowej obsługi korespondencji elektronicznej. Cała korespondencja, wychodząca i przychodząca, może być efektywnie zarządzana na jednej, zoptymalizowanej platformie elektronicznego obiegu dokumentów AMODIT.  
 

Jeszcze więcej korzyści

Pełna cyfryzacja

Dzięki integracji cała korespondencja z eDoręczeń oraz ta wpływająca w formie tradycyjnej może być przechowywana i zarządzana w formie cyfrowej, co eliminuje potrzebę obsługi papierowej dokumentacji.

Spójność i jednolitość

Integracja pozwala na jednolity i spójny sposób zarządzania całym przepływem dokumentów, bez względu na źródło ich pochodzenia.

Łatwe monitorowanie

Dzięki integracji można łatwo śledzić status i historię każdego dokumentu, co ułatwia monitorowanie jego przepływu i terminowości.

Redukcja błędów

Automatyczne przenoszenie danych z eDoręczeń do systemu do obiegu dokumentów minimalizuje ryzyko błędów ludzkich, co przekłada się na dokładność i jakość obsługi dokumentów.

Szybka reakcja

Integracja umożliwia natychmiastową reakcję na otrzymane dokumenty, bez konieczności ręcznego kontrolowania skrzynki eDoręczeń.

Zoptymalizowana praca zespołu

Dzięki integracji zespoły mogą efektywniej współpracować, udostępniać dokumenty i wspólnie nad nimi pracować.

Archiwum

Dokumenty z eDoręczeń mogą być łatwo archiwizowane i dostępne w jednym miejscu w systemie do obiegu dokumentów, co ułatwia ich wyszukiwanie i odzyskiwanie.

Co obsługuje integracja?

  • nadanie korespondencji (metodą w pełni elektroniczną oraz hybrydową) *usługa hybrydowa PUH umożliwia nadanie pisma przy użyciu skrzynki eDoręczeń, do odbiorcy, który jeszcze nie posiada adresu do eDoręczeń. W takim nadaniu elektroniczna forma zostaje przekształcona przez Pocztę Polską na formę papierową i pismo zostaje dostarczone w tradycyjny sposób w formie listu. 
  • odbiór korespondencji
  • odbiór elektronicznych dowodów nadania i odbioru
  • bazę skrzynek ADE

Harmonogram

Obowiązek korzystania z eDoręczeń sprawia, że elektroniczna wymiana dokumentów staje się nieodłączną częścią Twojego codziennego działania. Dzięki temu spełniasz wymogi regulacji, jednocześnie zyskując kontrolę nad swoimi dokumentami i znacznie usprawniając proces komunikacji. Od kiedy ten obowiązek będzie dotyczył Twojej organizacji? Sprawdź harmonogram.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie wprowadzić eDoręczenia w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.