Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Branża produkcyjna – AMODIT
Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży produkcyjnej

Chcesz przyspieszyć procesy i zwiększyć efektywność w firmie produkcyjnej? Szukasz narzędzia, które pozwoli ograniczyć ilość dokumentów w formie papierowej? Zależy Ci na nowoczesnym rozwiązaniu technologicznym, dzięki któremu firma zrobi krok naprzód? Odpowiedzią na te potrzeby jest AMODIT – platforma workflow do elektronicznego obiegu dokumentów.

Dowiedz się więcej
Branża produkcyjna

Dla kogo?

AMODIT sprawdzi się w każdej firmie produkcyjnej, która chce usprawnić komunikację z kontrahentami, przyspieszyć i zautomatyzować procesy biznesowe oraz zwiększyć efektywność zespołu.

Po co?

Rozwiązania tego typu zdobywają coraz większą popularność w branży produkcyjnej i pozwalają budować cenną przewagę konkurencyjną. Elektroniczny obieg dokumentów ułatwia przebieg firmowych procesów, które stają się szybsze, bardziej elastyczne i oszczędne. AMODIT umożliwia m.in. bezpośrednie przesyłanie i podpisywanie dokumentów czy składanie zleceń u dostawców. Dodatkowo konkretne działania mogą być powiązane ze sobą, np. faktura z wcześniejszym zamówieniem.

Korzyści dla Twojej firmy

Wprowadzenie do organizacji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści, m.in.:

Zwiększenie efektywności

dzięki znacznemu skróceniu czasu potrzebnego na ręczną obsługę dokumentów, co z kolei poprawia wydajność pracy

Redukcję kosztów

wyeliminowanie faktur, zamówień i umów w wersji papierowej pozwala oszczędzić na druku i miejscu potrzebnym na przechowywanie dokumentacji

Łatwe wyszukiwanie informacji

wszystko znajduje się w jednym miejscu, dlatego znalezienie potrzebnych dokumentów oraz udostępnienie ich innym pracownikom jest szybkie i wygodne

Bezpieczeństwo

elektroniczny obieg dokumentów to mniejsze ryzyko zaginięcia dokumentów oraz opóźnień z tym związanych

Większa mobilność

AMODIT umożliwia dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca na świecie, co oznacza większą swobodę i szybsze podejmowanie decyzji

Jeszcze więcej korzyści

Faktury połączone z zamówieniem

Na podstawie numeru każda faktura może zostać automatycznie powiązana z wcześniejszym zamówieniem. Taki dokument zostanie przekazany bezpośrednio do księgowości, bez konieczności dodatkowej akceptacji. Ścieżka dokumentu się skraca, a Twój zespół oszczędza czas.

Budżet pod kontrolą

Z AMODIT możesz wygodnie kontrolować swoje wydatki. Sam ustawisz limity finansowe dla zamówień oraz zweryfikujesz zgodność z budżetem. Dodatkowo masz możliwość bieżącego monitorowania poziomu kosztów.

Faktura bezpośrednio w Krajowym Systemie e-Faktur

KSeF Connector to dodatkowy system, w pełni zintegrowany z AMODIT. Za jego pośrednictwem połączysz swój system ERP z KSeF Ministerstwa Finansów, żeby wygodnie wysyłać faktury sprzedażowe i odbierać faktury zakupowe.

Stwórz umowę przy pomocy gotowych szablonów

Dzięki AMODIT przygotujesz umowę z poziomu rejestru kontrahentów wskazanych w systemie ERP. Po wybraniu kontrahenta dane w formularzu uzupełnią się automatycznie.

Pracuj wspólnie nad treścią dokumentu

AMODIT umożliwia wspólną pracę na dokumencie w tym samym czasie. W momencie edycji zmiany mogą być nanoszone przez wszystkie osoby biorące udział w tym procesie i są zapisywane automatycznie.

Podpisuj umowy szybko i wygodnie

Dzięki usłudze AMODIT TrustCenter możliwe jest zatwierdzenie dokumentów przy użyciu dowolnego podpisu. Usługa zabezpiecza przed zmianami – tzw. zaufany pośrednik poświadcza i gwarantuje, że przesłany dokument nie uległ zmianie w procesie, a osoby składające podpis potwierdziły swoją tożsamość. Osoba zatwierdzająca dokument nie musi być użytkownikiem systemu – wystarczy jedynie dostęp do internetu.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru produkcyjnego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.