Schemat blokowy

Blog

Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?

Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit.

Elektroniczny obieg dokumentów

Dlaczego Twoja firma potrzebuje elektronicznego obiegu dokumentów?

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa ilość dokumentów przetwarzanych każdego dnia wzrasta. Umowy, faktury, raporty. Wszystko zaczyna się mnożyć. Zarządzanie rosnącą stertą papierów stwarza niemałe wyzwanie dla...

BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady

BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady?

Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych...

Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów

Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów

Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje.

Dostęp tymczasowy

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie...

Sekcje w AMODIT

Funkcjonalności: Sekcje

Czy wiesz, że sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza?

Funkcjonalności strona startowa

Funkcjonalności: strona startowa

Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności do systemu, które usprawniają codzienną pracę. Jedną z wielu zaimplementowanych w ostatnim czasie jest strona startowa.

Integracja z ABBY FlexiCapture

Integracja z ABBYY® FlexiCapture

Od wersji 2019.0002 AMODIT umożliwia prostą integrację z ABBYY® FlexiCapture. Rozwiązanie ABBYY® FlexiCapture jest obecnie wdrażane u wybranych Klientów systemu Amodit w ramach proof of concept.

Sprawne przekazywanie korespondencji w obu kierunkach

Dziennik podawczy, czyli sprawne przekazywanie korespondencji w obu kierunkach

W wielu firmach pojawia się problem z procesami związanymi z korespondencją. Właśnie z trudnościami w tym obszarze zgłosił się do nas Klient potrzebujący mechanizmu przekazywania...

Procedura przygotowania pojazdu do wydania z salonu motoryzacyjnego

Procedura przygotowania pojazdu do wydania z salonu motoryzacyjnego

Część firm dotyka problem związany z usystematyzowaniem oraz pomyłkami czy niedopełnieniami wszystkich określonych wymogów i zadań przy wypełnianiu ręcznie dokumentacji.

Kontrola jakości faktur

Kontrola zgodności faktur z zamówieniami

Otrzymujesz setki lub tysiące faktur miesięcznie? Musisz sprawdzać, czy są zgodne z Twoim zamówieniami? Ile osób musi obsługiwać te czynności i ile czasu im to...

Formularz Akceptacji Dostawcy + case study

Formularz Akceptacji Dostawcy

Czy akceptacja nowych dostawców w Twojej firmie to standard? Wewnętrzne procedury narzucają konieczność dokładnej weryfikacji wszystkich informacji o dostawcy zanim Twoja firma podejmie z nim...