Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów – AMODIT
Schemat blokowy

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

„Gdy Cię nie było”: tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem biznesowy.

Problem wygląda następująco:

Do biura dzwoni klient. Niestety dany pracownik nie odbiera telefonu, bo np. jest poza biurem. Połączenie jest przekierowane do sekretariatu. Sekretariat ma zarejestrować prośbę o oddzwonienie i ewentualną wiadomość. Pracownik później oddzwania, a jeśli mu się to nie uda, to klient dostaje powiadomienie SMS, że taka próba nastąpiła. Chcemy mierzyć, po jakim czasie nastąpiła próba oddzwonienia.

Przed wdrożeniem systemu AMODIT klient rozwiązywał problem w ten sposób, że sekretariat notował prośbę o oddzwonienie na żółtej karteczce i naklejał ją na specjalną tablicę. Każdy pracownik po powrocie do biura sprawdzał tablicę, żeby zobaczyć czy nie ma dla niego jakiejś wiadomości. System działał, ale:

  • Pracownik musiał wrócić do biura, aby otrzymać wiadomość. Nie mógł tego zrobić, np. będąc w delegacji.
  • Nie było praktycznych możliwości mierzenia czasu, po którym była próba oddzwonienia. Ani sprawdzenia, czy pracownik oddzwonił.
  • W przypadku nieudanej próby oddzwonienia od pracownika zależało czy będzie podejmował kolejne próby i nie były wysyłane wiadomości SMS do klienta.

Rozwiązanie

W celu rozwiązania wymienionych problemów został wdrożony proces w systemie AMODIT. Sekretariat po odebraniu telefonu wypełnia formularz, wprowadzając wiadomość, numer telefonu do oddzwonienia i wybierając osobę, która ma oddzwonić.

System oddzwaniania do Klientów na platformie AMODIT

Sprawa jest wysyłana do wybranego pracownika i jest on powiadamiany mailowo. Dzięki temu może oddzwonić do klienta zanim przyjedzie do biura. Jednocześnie system rejestruje zarówno czas zarejestrowania sprawy, jak i czas oddzwonienia, dzięki temu managerowie mogą sprawdzić czasy reakcji w podziale na osoby, miesiące i inne kryteria.

Tworzenie procesu systemu oddzwaniania do klientów

W momencie, gdy pracownik naciśnie guzik „Nie odebrał” do klienta wysyłana jest wiadomość SMS o próbie oddzwonienia. Dzięki temu klient wie, że nie został on zignorowany i może podjąć próbę ponownego połączenia w dogodnym czasie.

Jak widać, proces jest dosyć prosty, ale pozwala w łatwy sposób rozwiązać wymienione we wstępie problemy. Uzyskujemy wyższy poziom obsługi klientów, a także zwiększamy komfort pracy pracowników.

 

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie