Schemat blokowy

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy, że wdrożenie nie musi być kosztowne i czasochłonne!

Zapraszamy na bezpłatną konferencję!

13.10.2016 godz 9.30 – 13.00

Warsaw Trade Tower, Chłodna 51, Warszawa

 

Przyjdź i dowiedz się:

  • Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów
  • Jak przygotować się, by wdrożyć obieg dokumentów szybko i skutecznie
  • Jak obliczyć zwrot z inwestycji w Twojej organizacji lub dziale, którym zarządzasz
  • Jak PWN usprawnił obiegu faktur dzięki wdrożeniu obiegu dokumentów z OCR
  • Jakie korzyści odniosło Sodexo z wdrożenia obsługi umów i zgłoszeń prawnych
  • Jakie są zalety obiegu dokumentów w chmurze Azure

Dla kogo?

  • Dla osób zarządzających przedsiębiorstwem
  • Dla Menadżerów i Kierowników różnych działów w firmie
  • Dla Dyrektorów Finansowych
  • Dla wszystkich którzy chcą sprawnie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego działem

Agenda

  • 9:30 – 10:00   Rejestracja i powitalna kawa
  • 10:00 – 10:15  Fakty i mity o obiegu dokumentów (dr Przemysław Sołdacki – ASTRAFOX)
  • 10:15 – 10:45  Obieg faktur z OCR w PWN (Ewa Szulc, Martyna Płocha – PWN)
  • 10:45 – 11:15   Obsługa umów i zgłoszeń prawnych w Sodexo (Janusz Bossak – Lemon Pro)
  • 11:15 – 11:30   Q&A
  • 11:30 – 12:00  Przerwa kawowa
  • 12:00 – 12:30  Jak stworzyć proces obiegu dokumentów w 30 minut? (Janusz Bossak – Lemon Pro)
  • 12:30 – 13:00  Zalety wdrożenia AMODIT w chmurze Microsoft Azure (Jarosław Sokolnicki – Microsoft, Bartłomiej Łapiński – Lemon Pro)

Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.