Amodit w AmRest
10.01.2014
case study
aktualności
Od 1993 roku AmRest rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest także właścicielem marek takich jak La Tagliatella, Blue Frog oraz Kabb.
Obecnie AmRest prowadzi ponad 2 300 lokali w segmentach restauracji szybkiej obsługi (Quick Service and Fast Casual), restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining) oraz sieci kawiarni (Coffee). Każdego dnia ponad 45 tysięcy pracowników AmRest w 26 krajach, poprzez ich unikalna kulturę „Wszystko Jest Możliwe!”, dostarcza wyśmienite smaki oraz wyjątkową obsługę w przystępnej cenie.
AmRest podjął decyzję o potrzebie wdrożenia systemu obiegu dokumentów. Zostało przyjęte założenie, żeby 80% czasu przeznaczyć na wybór odpowiedniego systemu, a jedynie 20% na jego wdrożenie. Wybór pasującego do potrzeb systemu trwał prawie rok. Porównywane było 12 systemów z różnych krajów europejskich.
AMODIT od razu się spodobał, że względu na elastyczność zarówno systemu jak i ASTRAFOX jako dostawcy. Jedyne wątpliwości dotyczy faktu, że jest to produkt nowy na rynku, ale AmRest nie boi się podejmowania odważnych decyzji biznesowych.
Głównym argumentem za wyborem systemu AMODIT jest jego filozofia działania, która pozwala w łatwy i niedrogi sposób dostarczyć bardzo dużą korzyść dla biznesu w postaci zintegrowanego rozwiązania obiegu spraw oraz DMS. Nie wymaga to wielodniowych analiz i prac konsultantów co jest bardzo dobrze odbierane przez biznes.
Korzyściami z wdrożenia są:
- jednolite miejsce przechowywania danych,
- wyeliminowanie procesów opartych o papier i podpisy,
- możliwości wiązania procesów biznesowych i wychwytywania zależności miedzy nimi,
- identyfikacje wąskich gardeł procesów,
- ograniczenie bezproduktywnej komunikacji,
- odciążenia systemu MS Exchange z części najcięższych załączników,
- kompleksową realizację procesów w restauracjach i biurze na 1 narzędziu.
„Narzędzie jest łatwe, zrozumiałe i jak do tej pory nie natrafiliśmy na sytuację, w której coś byłoby niemożliwe.” – Maciej Buba, PMO & Business Solutions Manager, AmRest
W dobie obostrzeń związanych z kwarantanną z powodu SARS-CoV-2, wiele firm zdecydowało się na pracę zdalną. W ten sposób przedsiębiorstwa dbają o dobro swoich pracowników oraz klientów, zapewniając przy tym ciągłość biznesu. Podobna decyzja zapadła w firmie AmRest. Zobacz, jak firma realizuje procesy back office w dobie obostrzeń.