Dostęp tymczasowy
Twoja firma posiada elektroniczny obieg dokumentów w AMODIT? Chcesz usprawnić kontakty z osobami z zewnątrz, które nie korzystają z tego systemu? Sprawdź, ile wygody daje dodatkowy moduł dostępu tymczasowego i oszczędzaj czas.
Po co?
Moduł dostępu tymczasowego umożliwia łatwe pozyskiwanie informacji od osób spoza organizacji. Ta funkcjonalność pozwoli Ci udzielić chwilowego dostępu do wybranej sprawy osobie bez konta w systemie AMODIT. W jakim celu? Na przykład wypełnienia formularza i przekazania informacji dalej.
Dostęp tymczasowy może mieć zastosowanie w różnych sytuacjach, takich jak:
- rekrutacja pracowników,
- podpisywanie umów z nowymi kontrahentami,
- współpraca z zewnętrznymi prawnikami i rzeczoznawcami,
- obsługa procesu zapytań ofertowych.
Korzyści dla Twojej firmy
AMODIT pozwala zoptymalizować procesy w firmie i zwiększyć efektywność całego zespołu. Co zyskasz dzięki modułowi dostępu tymczasowego? Ta funkcjonalność to dla Ciebie, m.in.:
Oszczędność czasu i pieniędzy
Dzięki tej opcji nie musisz tworzyć konta dla każdej osoby spoza organizacji, która potrzebuje dostępu do jednej sprawy. W ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze, które zwykle trzeba przeznaczyć na zakładanie i utrzymywanie kont w systemie AMODIT.
Profesjonalny wizerunek
Ten moduł AMODIT pokazuje Twoim kontrahentom, przyszłym pracownikom i partnerom, że firma działa profesjonalnie i jest otwarta na współpracę. Dzięki temu zyskujesz zaufanie i budujesz pozytywne relacje biznesowe.
Łatwa komunikacja
Opcja dostępu tymczasowego do sprawy umożliwia wygodną i szybką wymianę informacji. Możesz precyzyjnie określić, które elementy sprawy, dla kogo i jak długo będą udostępniane, co ułatwia komunikację i przyspiesza procesy w firmie.
Wysoka jakość danych
Korzystając z funkcji dostępu tymczasowego, masz kontrolę nad danymi, które są wprowadzane przez osoby spoza organizacji. Możesz wskazać, które pola formularza są wymagane i jakie informacje powinny być przekazane. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz dokładne i kompletne dane, które są niezbędne dla Twojej firmy. Czas potrzebny na weryfikację widocznie się skraca
Moduł dostępu tymczasowego: wymagania
Licencja na moduł
tymczasowy
Konfiguracja procesu
w którym będzie wykorzystywany dostęp tymczasowy
Integracja z SMS API
w przypadku chęci wprowadzenia autoryzacji kodami SMS
Infrastruktura otwarta
na dostęp użytkowników spoza sieci wewnętrznej lub inny sposób na dostęp (dotyczy instalacji on-premise)
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zaimplementować moduł dostępu tymczasowego w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.