Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Branża gastronomiczna – AMODIT
Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży gastronomicznej

Zarządzasz siecią restauracji i chcesz przyspieszyć lub usprawnić procesy w firmie? Zastanawiasz się, czy digitalizacja działań jest możliwa w Twojej branży? Poznaj AMODIT i wypróbuj funkcjonalności, na których zyskują restauracje decydujące się na to rozwiązanie.

Dowiedz się więcej
Branża gastronomiczna

Dla kogo?

AMODIT sprawdzi się w sieciach restauracji, którym zależy na szybkim przepływie informacji, łatwym dostępie do aktualnych danych i przyspieszeniu procesów decyzyjnych. Przykład? Zmiana menu powiązana z konkretnymi akcjami marketingowymi, a dodatkowo wdrożona w konkretnym dniu niezależnie od lokalizacji restauracji.

Po zaplanowaniu takiego procesu w AMODIT wszystkie osoby decyzyjne muszą wyrazić opinię lub zaakceptować zmiany. Pełny monitoring, moduł raportowy i powiadomienia o kolejnych akcjach w przypadku procesów powiązanych – to tylko niektóre funkcjonalności, które usprawnią ten proces.

Po co?

Elektroniczny obieg dokumentów staje się standardem w firmach, które stawiają na rozwój i chcą zwiększać efektywność pracy całego zespołu. Obieg faktur, zamówień czy korespondencji to podstawa – te opcje znajdziesz w gotowych rozwiązaniach dostępnych na rynku. A co z procesami specyficznymi dla Twojej branży? AMODIT jest elastyczny – z łatwością dopasujesz możliwości tego rozwiązania do rytmu swojego biznesu.

Korzyści dla Twojej firmy

Po wdrożeniu AMODIT w swojej sieci restauracji będziesz mógł, m.in.:

Zautomatyzować procesy

i wyeliminować działania wykonywane ręcznie

Oszczędzić czas

swojego zespołu i zwiększyć efektywność ich codziennej pracy

Ułatwić komunikację

dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji

Przyspieszyć procesy decyzyjne

w których biorą udział osoby z różnych działów – od Zarządu po Dział Marketingu

Trzymać rękę na pulsie

procesów zachodzących w firmie

Jeszcze więcej korzyści

Wyeliminuj dokumenty w wersji papierowej

Zamówienia, faktury czy wnioski urlopowe pracowników – cała dokumentacja będzie digitalizowana, co umożliwi wygodny dostęp do niej w każdym momencie.

Definiuj dowolny proces biznesowy

Od zmiany menu, przez wdrożenie strategii marketingowej, po nabór pracowników – wspólny mianownik tych działań to optymalizacja. Z AMODIT zespół działa efektywniej.

Pełny monitoring procesu

Proces zmiany menu nie idzie do przodu? Sprawdź, kto jeszcze musi zaakceptować kolejny krok lub otrzymuj automatyczne powiadomienie o nieobecności osoby decyzyjnej.

Sprawnie obsługuj nowych partnerów

Umowę, która zostanie podpisana elektronicznie w AMODIT TrustCenter, znajdziesz w repozytorium, obok pozostałej dokumentacji powiązanej z partnerem (faktury, dokumentacja pracownicza).

Twórz raporty i zestawienia

AMODIT ma zaszyty moduł raportowy, dzięki któremu osoby zainteresowane całym procesem mogą analizować raporty z postępów prac.

Szybciej podejmuj decyzje

Wszystkie dane w wersji cyfrowej w jednym miejscu – to wygoda podejmowania decyzji biznesowych. Z AMODIT analiza danych będzie jeszcze łatwiejsza.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru gastronomicznego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.