Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Branża motoryzacyjna – AMODIT
Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży motoryzacyjnej

Prowadzisz salon motoryzacyjny i zależy Ci na usprawnieniu procesów, np. wydania pojazdu? Chcesz mieć pewność, że cała niezbędna dokumentacja i wszystkie formalności, łącznie z płatnościami, są realizowane zgodnie z założeniami? Dzięki AMODIT stworzysz elektroniczne obiegi dokumentów, które uporządkują komunikację w Twoim zespole.

Dowiedz się więcej
Branża motoryzacyjna

Dla kogo?

Dla każdego salonu motoryzacyjnego, który chce przyspieszyć procedury i zminimalizować ryzyko pomyłek. Dzięki AMODIT Twój zespół zaoszczędzi czas potrzebny na ręczne wypełnianie faktur, zamówień czy umów i przenoszenie ich z działu do działu lub przesyłanie mailem.

Po co?

W chwili gdy klient decyduje się na kupno samochodu lub motocykla, w salonie motoryzacyjnym rusza skomplikowana procedura przygotowania i wydania pojazdu. To złożony proces, który obejmuje współpracę kilku działów, w tym skompletowanie potrzebnej dokumentacji. Właśnie takie możliwości daje proces wdrożony w elektronicznym obiegu dokumentów AMODIT.

Korzyści dla Twojej firmy

W jaki sposób elektroniczny obieg dokumentów usprawni działanie salonu? Najważniejsze korzyści to:

Skuteczna komunikacja pomiędzy działami

i płynne przekazywanie niezbędnych informacji

Szybka reakcja

odpowiedzialnych osób w przypadku opóźnień lub konieczności przekazania dokumentów do korekty

Oszczędność czasu pracowników

którzy mogą w tym czasie wykonywać bardziej wymagające obowiązki

Oszczędności finansowe

dzięki zlikwidowaniu dokumentów w wersji papierowej (drukowanie oraz konieczność archiwizacji)

Mniejsze ryzyko pomyłek

opóźnień i zaginięć dokumentów

Jeszcze więcej korzyści

Uporządkuj przepływ każdego rodzaju dokumentów

Zamiast przekazywać wydruki z biurka na biurko, pozwól AMODIT wyręczać pracowników i udostępniać pliki w wersji elektronicznej konkretnym osobom. W ten sposób usprawnisz dowolne obiegi dokumentów w salonie – od faktur, przez zamówienia i umowy, po wnioski urlopowe.

Stwórz jeden dokument z kompletem informacji

Podstawą procesu wydania pojazdu będzie dokument zawierający wszystkie niezbędne dane do przygotowania pojazdu gotowego do wydania z salonu. Uprawnione osoby będą miały dostęp do dokumentu podzielonego na sekcje, za którego wypełnienie będzie odpowiadał konkretny dział.

Zautomatyzuj działania

Koniec z czekaniem na odpowiedź od innego działu. Wystarczy, że wpiszesz numer zamówienia – tam, gdzie będzie to możliwe, dane zostaną pobrane z systemu ERP i automatycznie wprowadzone w odpowiednie pola. Znajdą się tam informacje o danych klienta oraz pojazdu (wybranym modelu gwarancji czy powłoce lakierniczej).

Dopilnuj płatności

Istotną sekcją formularza będzie informacja o stanie realizacji płatności, od której zależy decyzja o tym, czy pojazd może zostać wydany klientowi. Dane o statusie płatności będą pobierane z systemu ERP i wprowadzone w odpowiednie pole w formularzu AMODIT.

Potwierdź przygotowanie techniczne pojazdu

Kolejne sekcje dokumentu wypełni dział techniczny odpowiedzialny za kompletację pojazdu zgodnie z wymaganiami. W tym miejscu znajdą się również informacje na temat przeglądu i stanu pojazdu.

Śledź proces na bieżąco

Dzięki tak zaplanowanemu procesowi krótka analiza jednego dokumentu pozwoli Ci określić status zadania. Uzupełnienie wszystkich sekcji oraz odpowiedni status płatności będzie oznaczał finalizację zakupu i możliwość przekazania pojazdu nowemu właścicielowi.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru motoryzacyjnego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.