Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Branża FMCG – AMODIT
Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży FMCG

Chcesz przyspieszyć w firmie procesy, które wymagają udziału osób z różnych działów? Zależy Ci na elektronicznym obiegu faktur oraz umów? Sprawdź na przykładzie procesu do akceptacji nowych projektów, w jaki sposób AMODIT usprawnia codzienną pracę firm z Twojej branży.

Dowiedz się więcej
Branża FMCG

Dla kogo?

AMODIT sprawdzi się w firmach z branży FMCG, które chcą usprawnić procesy biznesowe i przyspieszyć decyzyjność. Przykład? Elektroniczna akceptacja projektów opakowań zaoszczędzi czas i ułatwi komunikację pomiędzy pracownikami działów: marketingu, prawnego i technicznego.

Po co?

Proces decyzyjny, w którym bierze udział kilka osób z różnych działów, stanowi wyzwanie dla niejednego biznesu. Podstawą jest płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz uporządkowanie kolejnych etapów zadania. Jeśli chcesz zautomatyzować działania w swojej firmie, w AMODIT zaplanujesz proces, który zadba o większą efektywność Twojego zespołu. Dodatkowo uruchomisz elektroniczne obiegi dokumentów, które uporządkują działania i zaoszczędzą pracownikom sporo czasu.

Korzyści dla Twojej firmy

W jaki sposób wdrożenie AMODIT usprawni realizację zadań w firmie? Wśród najważniejszych korzyści znajdują się, m.in.:

Zminimalizowanie dokumentów

w wersji papierowej

Przyspieszenie obiegów

faktur, umów, zamówień

Sprawna obsługa

dużego wolumenu projektów

Wygoda dostępu

do informacji na temat statusu projektów

Oszczędność czasu

i zwiększenie efektywności zespołu

Skuteczna komunikacja

pomiędzy pracownikami wewnątrz zespołu

Uproszczenie zasad

zlecania materiałów i uporządkowanie listy dostawców

Jeszcze więcej korzyści

Akceptuj projekty elektronicznie

Po uporządkowaniu procesu i przeniesieniu go do AMODIT wszystkie projekty są akceptowane elektronicznie. Dotyczy to nie tylko nowych zadań, ale także modyfikacji tych, które powstały przed wdrożeniem narzędzia. W ten sposób powstaje jedna baza aktualnych projektów, co ułatwia ich bieżącą weryfikację.

Śledź na bieżąco status projektu

Kluczowymi elementami w procesie są te, które informują uczestników o postępie prac oraz wymaganej dokumentacji. Dzięki AMODIT w łatwy sposób sprawdzisz, czy projekt został zatwierdzony i trafił do realizacji u dostawcy lub czy jest komplet akceptacji. Proces pozwala na monitorowanie statusu, terminu i płatności. Na koniec każdy projekt zostanie zarchiwizowany.

Wprowadź klarowną ścieżkę akceptacji projektu

AMODIT uporządkuje poszczególne etapy pracy. Od dodania szkiców, przez przekierowanie do akceptacji poszczególnych działów: marketingowego (weryfikacja pomysłu z zamysłem kampanii danego produktu), prawnego (sprawdzenie zgodności z obowiązującymi przepisami) oraz technicznego (określenie sposobu wykonania projektu).

Od szkiców po finalizację

Projekt z wszystkimi akceptacjami trafia do wybranego producenta, który przygotowuje propozycję produktu docelowego i przesyła go do akceptacji. To etap ostatecznego zlecenia, np. na wytworzenie określonej liczby opakowań. Konieczne poprawki w projekcie procedowane są w obrębie AMODIT. Wszystko w jednym miejscu – od początku do końca projektu.

Trzymaj rękę na pulsie

Dzięki tak zaprojektowanemu narzędziu masz pewność, że nie zostanie pominięty żaden etap procesu akceptacji projektu. Uczestnicy wiedzą, jaka dokumentacja musi być zawarta i czego brakuje. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko pomyłek i zgubienia dokumentów oraz w łatwy sposób monitorujesz aktualny status projektu.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru FMCG.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.