Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Obieg korespondencji – AMODIT
Schemat blokowy

Korespondencja

Szukasz jednego rozwiązania, które zoptymalizuje różne procesy w Twojej firmie? Chcesz zwiększyć efektywność zespołu, oszczędzić czas i zautomatyzować czynności wykonywane codziennie? Poznaj AMODIT – system, który sprawi, że obsługa korespondencji stanie się szybka i prosta. To tylko jedna z opcji, jaką daje to narzędzie.

Dowiedz się więcej
Obieg korespondencji

Dla kogo?

Szybka i wygodna obsługa procesu korespondencji za pomocą systemu AMODIT to uniwersalne rozwiązanie –niezbędne w każdej firmie, która codziennie odbiera i nadaje wiadomości.

Po co?

Obieg korespondencji powinien być sprawny, aby zapewnić terminowość wywiązania się z zobowiązań, których dotyczy. System AMODIT wspomaga w tym pracę działu administracji. To nie wszystko. Czynności związane z obsługą korespondencji mogą być połączone z innymi procesami w AMODIT, takimi jak obieg umów lub faktur.

Korzyści dla Twojej firmy

Dzięki wdrożeniu procesu korespondencji od AMODIT zyskasz, m.in.:

Porządek w korespondencji

przychodzącej i wychodzącej

Wygodę wyszukiwania informacji

na temat każdego dokumentu czy przesyłki

Terminowe

wywiązywanie się z zobowiązań

Możliwość definiowania reguł

typowych dla konkretnych rodzajów dokumentów

Opcję integracji z portalami firm kurierskich

co zapewni ciągłość pracy w ramach jednego systemu

Kontrolę

nad przebiegiem każdego procesu

Jeszcze więcej korzyści

Szybka rejestracja dokumentów

Wystarczy zeskanować dokument lub przesłać go mailem, a zostanie on automatycznie zarejestrowany w dzienniku korespondencji. Nie musisz już prowadzić go w Excelu czy zapisywać skanów na komputerze. W AMODIT stworzysz centralny rejestr korespondencji z szybkim podglądem dokumentów, który udostępnisz uprawnionym osobom.

Prosta i dynamiczna obsługa procesu

Każdy dokument przechodzi przez kilka etapów. Pierwszym z nich jest zarejestrowanie korespondencji oraz dekretacja pisma. W kolejnym kroku następuje realizacja zadania, czyli udzielenie odpowiedzi i jej akceptacja, wysłanie pisma, wpis do rejestru lub archiwizacja.

Korespondencja przychodząca

Obieg korespondencji przychodzącej pozwoli uporządkować jej rejestrowanie i wewnętrzną dystrybucję w organizacji. Każda przesyłka zostanie zarejestrowana w systemie i przekazana dalej. Osoby uprawnione będą mogły szybko odszukać dowolną przesyłkę oraz sprawdzić jej status.

Korespondencja wychodząca

Obieg korespondencji wychodzącej wspiera organizację w jej tworzeniu, akceptacji i wysyłce. Pozwala na drukowanie etykiet na koperty w różnych formatach, rejestrację korespondencji bezpośrednio w systemie eNadawca Poczty Polskiej i w innych systemach firm kurierskich.

Ścieżki obiegu korespondencji

Każda korespondencja zarówno przychodząca, jak i wychodząca może przechodzić przez ręce różnych osób w organizacji. AMODIT pozwala na swobodne i szybkie przekazywanie korespondencji między osobami lub wprowadzenie odrębnych reguł dla różnych typów dokumentów.

Monitorowanie procesu

Z AMODIT kadra zarządzająca posiada pełne oraz bieżące informacje na temat przebiegu każdego procesu. Wiadomo kto i na jakim etapie np. przetrzymuje dokument lub ile dokumentów czeka na akceptację. W systemie wszystkie procesy stają się transparentne, a dostęp do danych jest swobodny.

Automatyczna numeracja i łatwe wyszukiwanie

AMODIT może automatycznie nadawać każdej rejestrowanej korespondencji przychodzącej i wychodzącej unikatowy numer zgodnie ze wzorcem stosowanym w firmie. Pozwoli to na zachowanie ciągłości i przejrzystości numeracji oraz ułatwi odszukiwanie w systemie pism, listów czy przesyłek.

Elastyczne rozwiązanie na miarę potrzeb

Program uczy się działań i algorytmów użytkownika, by następnie je powtarzać, powielać i stosować w praktyce. W AMODIT zdefiniujesz dodatkowe reguły biznesowe, które na podstawie pól formularza zautomatyzują obiegi dokumentów typowe dla Twojej firmy.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obieg korespondencji w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.