Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Delegacje – AMODIT
Schemat blokowy

Delegacje

Pracownicy Twojej firmy wyjeżdżają na delegacje krajowe i zagraniczne? Szukasz rozwiązania, które usprawni proces rozliczenia takich podróży, a jednocześnie zadba o zgodność z procedurami i wymaganiami prawnymi? Poznaj AMODIT – narzędzie, dzięki któremu usprawnisz proces obsługi delegacji, i nie tylko.

Dowiedz się więcej
Delegacje

Dla kogo?

Dla firm, których pracownicy często wyjeżdżają służbowo i którym zależy na sprawnej obsłudze procesu delegacji. To jednak nie wszystko. Ze względu na możliwość automatyzacji różnych procesów, wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów i swojej elastycznej formule AMODIT sprawdzi się w każdej firmie, która ceni sobie komfort pracy i stawia na zwiększenie efektywności zespołu.

Po co?

Od momentu zlecenia delegacji i pobrania zaliczki, aż do chwili rozliczenia podróży i zaksięgowania w systemie ERP – te wszystkie etapy obsłużysz szybko i wygodnie z wykorzystaniem AMODIT. Doświadczenia dotychczasowych użytkowników mówią same za siebie. Proces delegacji to jeden z najpopularniejszych i najbardziej pomocnych procesów realizowanych za pomocą tego narzędzia.

Korzyści dla Twojej firmy

AMODIT to system, który usprawnia działalność przedsiębiorstw na wielu płaszczyznach. Co zyskujesz, obsługując delegacje pracownicze z jego pomocą?

Jedno narzędzie

do rozliczenia krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych

Pewność

że delegacje są obsłużone prawidłowo i zgodnie z prawem

Rozliczenie wyjazdów

według zasad przyjętych w organizacji (w tym limitów finansowych)

Wygodny dostęp do danych

związanych z wyjazdami wszystkich pracowników

Przyspieszenie procesu

dzięki automatyzacji działań, np. kontroli wydatków, uwzględnieniu kursów walut czy integracji z systemem finansowo-księgowym

Jeszcze więcej korzyści

Przemyślane zaplanowanie wyjazdu

Proces delegacji rozpoczyna się jeszcze przed podróżą. Pracownik może określić długość swojego wyjazdu z poziomu kalendarza oraz wskazać osobę, która będzie go zastępować w czasie jego nieobecności. Taki wniosek trafia do przełożonego, który potwierdza zasadność podróży służbowej i umożliwia przejście wniosku do etapu dalszego rozliczenia. Chcesz, żeby ten proces wyglądał inaczej? AMODIT to elastyczne narzędzie, które dostosuje się do potrzeb każdej organizacji.

Pobranie i rozliczenie zaliczki

Wyjazd służbowy to określone koszty przejazdów, noclegów czy wyżywienia. Pracownik udając się w podróż, może pobrać zaliczkę na te wydatki i rozliczyć ją po zakończonej delegacji.

Szczegóły dotyczące wyjazdu w jednym miejscu

Po powrocie pracownik wprowadza do elektronicznego formularza AMODIT szczegóły przebiegu swojej podróży. Dodatkowo załącza dokumenty związane z poniesionymi wydatkami oraz składa oświadczenia dotyczące wykorzystania diety. W tym kroku może go wspierać OCR, który automatycznie odczytuje dane z faktur dołączonych do sprawy.

Wydatki pod kontrolą

System sam pilnuje limitów poniesionych wydatków, np. za hotele. Koszty przekroczyły ustalone wewnętrznie w firmie limity? AMODIT sygnalizuje konieczność akceptacji wyższych należności u przełożonego. Każdy wydatek może zostać opisany i skategoryzowany zgodnie z zaczytanymi danymi słownikowymi.

Prawidłowe wyliczenie diet i ryczałtów

Wyliczanie diet i ryczałtów zgodnie z przepisami oraz zasadami przyjętymi w przedsiębiorstwie pozwala prawidłowo rozliczyć każdą delegację. System uwzględnia różnice kursów walut oraz moment przekroczenia granicy w przypadku podróży zagranicznej.

Wygodny wgląd w rozliczenie

Po zalogowaniu do systemu pracownik z łatwością sprawdzi, jaka kwota pozostaje do zwrotu z tytułu poniesionych kosztów w ramach wyjazdu służbowego.

Opcja zautomatyzowania zaksięgowania kosztów

Dane dotyczące delegacji, w tym odpowiedni dekret, mogą być łatwo przekazane do firmowego systemu ERP. Po stronie działu księgowości następuje zaksięgowanie kosztów delegacji zgodnie z wewnętrzną polityką rachunkowości. Ten etap może następować bezpośrednio w systemie finansowo-księgowym albo zostać zautomatyzowany dzięki przeniesieniu danych z systemu AMODIT.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować delegacje w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.