Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/astradev/domains/amodit.w05.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Portal pracowniczy – AMODIT
Schemat blokowy

Portal pracownika

Chcesz poprawić wydajność działu kadrowego lub HR? Szukasz rozwiązania, które usprawni dostęp pracownika do najważniejszych informacji i poprawi komunikację? Sprawdź portal pracownika od AMODIT, który zautomatyzuje procesy w Twojej firmie i pozwoli zminimalizować ilość dokumentów w wersji papierowej.

Dowiedz się więcej
Portal pracownika

Dla kogo?

Dla firm, którym zależy na uporządkowaniu procesów, wygodnym dostępie do informacji i zwiększeniu efektywności zespołu. Portal pracownika to doskonałe uzupełnienie innych procesów HR-owych dostępnych w AMODIT, takich jak: e-Teczka, delegacje, wnioski o urlop czy zapotrzebowanie i zakup.

Po co?

Wprowadzenie systemu AMODIT wraz z rozwiązaniami samoobsługi pracowniczej upraszcza i przyspiesza obsługę procesów kadrowo-płacowych. W jaki sposób? Wszystkie informacje oraz obsługa kluczowych procesów HR są dostępne w jednym miejscu. Dzięki przyjaznemu interfejsowi każdy pracownik samodzielnie wykonuje szereg czynności, które do tej pory wymagały zaangażowania innych działów.

Korzyści dla Twojej firmy

Co zyskasz dzięki AMODIT? Czas, szybsze i łatwiejsze wykonywanie codziennej pracy oraz lepszą komunikację w zespole. Efekt: większa wydajność i wyższe wyniki całej firmy. Portal pracownika od Amodit to, m.in.:

Łatwy dostęp do najważniejszych informacji

pracownik może nie tylko sprawdzić, ile zostało mu urlopu, ale również złożyć odpowiedni wniosek i na bieżąco śledzić jego status

Szybka obsługa procesów kadrowych

im mniej osób zaangażowanych w każdy proces, tym więcej czasu na wykonywanie bardziej odpowiedzialnych obowiązków

Integracja z dowolnym systemem zewnętrznym

co oznacza automatyzację pobierania danych i pewność, że cały zespół ma dostęp do jednej wersji tych samych informacji

Większa wydajność kadry kierowniczej każdego szczebla

samoobsługa pracownicza obejmuje nie tylko procesy obsługi kadr i płac, ale również tzw. miękki HR – kadra kierownicza oszczędza tym samym mnóstwo czasu

Efektywne zarządzanie zespołem

odciążenie ze żmudnej pracy administracyjno-biurowej, często związanej z obsługą dokumentów w wersji papierowej, daje większą przestrzeń na przemyślane przydzielanie zadań i skuteczne monitorowanie efektów pracy zespołu

Jeszcze więcej korzyści

Dane pracownika w jednym miejscu

System pobiera dane o pracowniku z systemu HR i innych systemów. Oznacza to przede wszystkim wygodę dla pracownika, który może w każdej chwili szybko złożyć dowolny wniosek kadrowy i obserwować jego obieg.

Łatwy dostęp do informacji

Wszystkie dane o pracowniku oraz jego dokumenty pracownicze mogą być dostępne do wglądu osób uprawnionych. W związku z tym portal pracownika to duży komfort pracy dla działu kadr, który nie jest zmuszony samodzielnie weryfikować informacji i przekazywać ich pracownikom.

Jeden widok dla wielu procesów

Po wdrożeniu systemu klasy Self Service pracownik może z jednego miejsca uruchamiać różne procesy HR-owe. Nie musi rozpraszać swojej uwagi i tracić czasu na śledzenie tych spraw pojedynczo. Dzięki temu w ramach jednego widoku ma dostęp do statusu złożonych wniosków, stopnia wykorzystania urlopów, a nawet dostępności innych członków jego zespołu.

Pulpit zarządczy

Portal pracownika może stanowić dashboard zbiorczych informacji dotyczących pracownika i raportów, które są mu udostępniane w ramach innych procesów. Taki widok może być wykorzystywany jako pulpit zarządczy kadry managerskiej.

Integracja z systemami kadrowymi

Dzięki integracji z dowolnym systemem ERP czy HR dane mogą być pobierane i zasilane do procesów z innych systemów. To rozwiązanie sprawia, że cały zespół pracuje na jednej, wspólnej bazie.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować portal pracowniczy w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.